Félévi összegzés - 2020

"Milyen gyorsan eltelt ez a pár hónap! Olyan, mintha az új évi buli csak tegnap lett volna...
Nagyon szeretem az év végi összegzéseket, így arra gondoltam miért ne csinálhatnék egyet júniusban, amikor a 2020-as év feléhez értünk. :)
Így azt is össze tudnám hasonlítani, hogy mennyi a változás az első félév és a második félév között." 
Hát igen...annyira rákészültem a dologra, hogy már június közepén megírtam az első pár sort ehhez a bejegyzésemhez. 😂
Pár nap eltelt már az esésem óta, így valamennyire rájöttem már , hogy a legkényelmesebb írni laptopon is, úgyhogy gondoltam legalább magamnak összekaparok ide valamit, mert tényleg érdekel, hogy mit sikerült összeolvasnom eddig 2020-ban. 
Vágjunk is bele! 


Elolvasott könyvek száma: 37 db
Beszerzett könyvek száma: 41 db
Elolvasott oldalak száma: 9974 oldal



Félévi Top 3 elolvasott könyv:
1. Szabó Magda: Születésnap (kedvenc)
2. Louis Sachar: Bradley, az osztály réme (óóóriási kedvenc)
3. Fekete István: Tüskevár (5*-újraolvasós ez is)

Ebben a félévben elég sokat olvastam újra régi kedvenceket is. 

újraolvasások száma: 5-6 db 
(jelenleg is újraolvasok egyet - Az igazi csoda)
Például:
Nicola Yoon: Minden, minden 
Nathalie Somers: Titkok, hazugságok, vallomások!
Holly Webb: Max elcsatangol - angolul és magyarul is 
Elisabetta Gnone: Az ikrek titka 
 ...
2020-ban szerzett könyvek olvasottsága: 38% (15/39)
+8 félbehagyott könyv

2020-as cél /volt/ a 'saját könyvek olvasottsága' mérőt 39%-ról 59%-ra húzni. Szerintem egész jól haladok azzal is:




Most sajnos nem tudom egy képre gyűjteni az eddig szerzett könyveket, de év végén megint lesz "csoportkép", ha minden jól megy. 😊 


Filmek: 
Elég sok filmet néztem eddig, azonban nem használom aktívan a Snitt-et, így nem tudom megnézni  a pontos számokat. Pár filmélmény, amik meg lettek örökítve:
Filmek, amiket mindenkinek látnia kell - 2020.01.15.
Mozizzunk együtt! (filmek és sorozatok)

Élmények:
Mindjárt lesorvad a kezem, úgyhogy azokat inkább most nem sorolnám föl, elég volt most a legutóbbi élmények terén...

Ps.: Föl sem tűnt, hogy ezt 2 órámba telt megírni ! -ezek után kint a helye.
PPs.: Montázsfotó kb. 6 hét múlva lesz majd csak, bocsi, nem megy most még az is.😔
Ééés, a harmadik utóutóirat: 

Köszönöm szépen, hogy itt vagy és, hogy olvasol ❤❤❤, várlak a következő bejegyzéseimben is! 😊☺

További csodaszép napot kívánok mindenkinek! ♡
Lilla

Megjegyzések

Legolvasottabbak

Leiner Laura: IOV - trilógia

Nyári Mit olvassak?

1 út - 20 könyv Te melyikeket választanád?