Mozizzunk együtt! (filmek és sorozatok~2020)


Ismét egy izgalmas témát hoztam el nektek, ami nem más, mint a filmek. Annak ellenére, hogy tévézni szinte egyáltalán nem szoktam, a Netflix és egyéb oldalak miatt nagyon sok filmet nézhettem meg az utóbbi időkben. Ezek közül szeretnék bemutatni nektek párat, 
Vágjunk is bele! 😉








#1 Gorillák a ködben 
Biológia órára kellett megnézni, nagyon örülök, hogy ez volt a feladat, szuper volt! 
Igazán megrázó, eseménydús és érdekes filmet láthattam, ami Dian Fossey, amerikai etológus történetét dolgozta föl, bepillantást nyerhettünk a bátor nő mindennapjaiba és a munkájának lényegébe, amit volt, hogy szó szerint véresen komolyan vett. Ugyanis életét áldozta azért, hogy a kihalás szélén álló gorillákat megmentse. (főszerepben: Signourey Weaver) 

#2 Dear John/Kedves John 
Ez egy olyan film, amit rengetegszer láttam már, és azóta sem untam meg. A megható szerelmes történet nézése nem egyszer lábadt könnybe az ember szeme...amerikai romantikus filmdráma, melynek Amanda Seyfried és Channing Tatum a főszereplői. (Wikipédia) 

#3 Babe 
Ez egy aranyos - nyelvgyakorlásra tökéletes - , vicces és jópofa kis film volt egy kismalacról, kinek nem volt könnyű dolga a farmon, hisz' mindenki szerint csak egy kismalac volt. Ő csak azért is bebizonyította, hogy a malacok okos, értelmes és tanulni vágyó, a kutyákhoz hasonló intelligenciával rendelkező állatok. 
Nagyon tetszett!  

#4 Alexa & Katie 
Egy amerikai sorozat, amin annyit nevettem és mosolyogtam, mint még sorozaton soha. Vicces volt, aranyos, és 2-3 hét alatt ledaráltam belőle 3 évadot. Úgy kezdtem bele, hogy angol gyakorlásnak végülis ez is jó lesz, hát több lett belőle! Nagyon jól szórakoztam rajta (a "közönség nevetés" effekt és a néhol erőltetett viccek ellenére is. 

#5 Harry Potter és a bölcsek köve 
Nagyon megörültem neki, mikor megtudtam, hogy elérhető lesz a Netflix-en. Miután megjelent (május 15-én), rögtön meg is néztem. Ugyan mindig könyv párti vagyok és voltam, ismét tetszett a film. Érdekes volt eredeti, angol nyelven nézni. A történetet gondolom nem kell senkinek bemutatnom, úgyhogy ezt most nem is tenném. Viszont ha mégsem hallottál még soha Harry Potterről, ajánlom, hogy most rögtön vágj bele, akár a könyvet, akár a filmet kezded el, garantáltan tetszeni fog! 

#6 Friends 
Ez is egy olyan sorozat, amit valószínűleg nem kell bemutatni senkinek. Vicces, szórakoztató, tökéletes nyelvtanuláshoz és bármelyik résztől érthető. Imádtam! 😊 (ha nem láttad még, csekkold le feltétlenül!)

#7 A magas lány 
Irtó aranyos film egy lányról, akit a magassága miatt csúfolnak és kinevetnek. Történet egy tiniről, aki "kilóg abból a bizonyos sorból". Szerelmes, drámai és néhol vicces romantikus vígjáték, amit mindenkinek ajánlok! 

Ezeken kívül láttam sok más filmet és sorozatot is, így, azokat is - ha nem is részletesen-, de ismertetném veletek. 
Én még sosem, A jó hely (Netflix), Bud Spencer filmek (megunhatatlan, örök klasszikus), Híd Terabithia földjére, A Willoughby testvérek kalandjai, Back of the Net, Hosszú száron/Free rein, Forest Gump...

 















Most erről a 7 filmről/sorozatról szerettem volna egy kicsit mesélni nektek. Remélem van olyan, amelyikhez meghoztam a kedveteket! 😊

Ismételném magamat:
Ha érdekelnek a tartalmaim ne felejts el 'rendszeres olvasómmá' válni; és minden egyéb, amit a videósok is mondani szoktak...szóval csak: nagyon örülnék neki.😅
Ha pedig van valami gondolatod a témával kapcsolatban nyugodtan írj kommentet, kíváncsi vagyok a véleményedre!

Köszönöm, hogy itt voltál, várlak a következő bejegyzésemben is!❤

További szép napot kívánok mindenkinek! ☺
Lilla








Megjegyzések

Legolvasottabbak

Leiner Laura: IOV - trilógia

Nyári Mit olvassak?

1 út - 20 könyv Te melyikeket választanád?