Nicola Yoon: Minden, minden ❤️


Nicola Yoon: Minden, minden 











2018-ban olvastam először a könyvet. Pár napja úgy döntöttem, hogy újraolvasom. Jó döntés volt. :)
Maddy-t és Olly-t nagyon megszerettem, de persze kedvelt szereplőim közé tartozik még Carla is.
A történet megható és nagyon is elgondolkodtató. Igaz, hogy most nem hatott meg annyira, mint, mikor először olvastam, nagyon élveztem és a vége sem tűnt már olyan befejezetlennek, mint először.
A történet egy lányról szól, aki egy nagyon különleges és ritka betegségben szenved, ami miatt nem mehet ki a házból és nem érintkezhet senkivel az édesanyján, a ápolóján, Carlán és a fertőtlenített embereken kívül. Nincs sok barátja, akik vannak, azokat is online ismeri. Aztán egy nap bejön a képbe a szomszéd srác, Olly és minden megváltozik... Maddy rájön, hogy ő igenis élni akar az életében és nem csak létezni; ezért kockáztat, ugyanis A legnagyobb kockázat, ha nem, ha vállalsz kockázatot.


Megjegyzések

Legolvasottabbak

Leiner Laura: IOV - trilógia

Nyári Mit olvassak?

1 út - 20 könyv Te melyikeket választanád?