Raquel J. Palacio: Az igazi csoda ❤️







R.J. Palacio: Az igazi csoda








2018-ban olvastam először a könyvet. Mivel akkor nagyon tetszett, úgy gondoltam itt az ideje, hogy újraolvassam. 
Még így is, hogy tudtam, hogy mi lesz a vége, hogy kb. mindenre emlékeztem, ez a nyavalyás könyv még így is megríkatott, megnevettetett és elgondolkodtatott. Imádtam , és egyszerűen egy csoda volt. Másodjára olvasva egy kicsit több baki, logikátlanság tűnt fel, és volt, hogy egyes szereplők viselkedése nagyon kiborított. Azonban így is legalább annyira élveztem, mint első olvasáskor. 
A könyvet befejezve most már nem csak Auggie helyzete, a bátorsága, a kitartása gondolkodtatott el, hiszen annyi minden más is van emellett a könyvben. Egy családtag, egy szeretett állat, egy barát elvesztése, mindegyik téma komoly, elgondolkodtató és valamilyen szinten mindnyájunk életében jelen van, és mindnyájunknak meg kell birkóznunk ezekkel a nehézségekkel.
Ez egy olyan regény, amit ötödik osztályban (is) kötelezővé tennék, vagy legalább a legtöbb gyermek kezébe nyomnék.

Ez a könyv egy igazi csoda volt, köszönöm Raquel J. Palacio!

//Ha nem olvastad olvasd el, ha olvastad olvasd újra, hirdesd és juttasd el minél több emberhez ezt a csodát! :)// 

Olvassátok, megérdemli!❤


Megjegyzések

  1. Én csak a filmet láttam. Szerinted az után is érdemes elolvasni?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. @Unknown Elnézést, hogy csak most válaszolok! ---
      Szerintem a film után is érdemes elolvasni. :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

❤️

Legolvasottabbak

Leiner Laura: IOV - trilógia

Nyári Mit olvassak?

1 út - 20 könyv Te melyikeket választanád?