Agatha Christie: Tíz kicsi néger - kibeszélő #3

Agatha Christie: Tíz kicsi néger 



Ki ne hallott volna erről a világhírű, bestseller,  „a krimi koronázatlan királynője” , Agatha Christie tollából származó műről? Rengetegen olvasták, olvassák ezt a regényt, és most, hogy elolvastam, értem, hogy miért... 
Négy napja, hogy befejeztem a könyvet mégsem hagy nyugodni, még mindig gondolkozom rajta. Esténként, elalvás előtt, a teraszon üldögélve, de még egy másik könyv olvasása közben is. Egyszerűen nem lehet elfelejteni, nem lehet nm rá gondolni: ilyen egy jó könyv, szerintem. Az a jó könyv, ami akkora benyomást kelt, hogy nem hagy nyugodni, a Tíz kicsi néger pont ilyen volt. 

Első krimim és első AC regényem volt. És nagyon örülök, hogy ezzel kezdtem. 4 nap elteltével ismét Agatha Christie-t olvasok, nagyon megtetszettek az írónő és a könyvei. 

Történetünk nagy vonalakban annyi, hogy 8 embert egy titokzatos szigetre hívnak , a két inassal, Mr. és Mrs. Rogers-szel együtt tízen vannak a szigeten. Minden szobában egy kis versike lóg a falon a tíz kicsi négerről. A vers első sorai így szólnak: 
Tíz kicsi néger éhes lett egyszer; s vacsorázni ment,
Egyik rosszul nyelt, megfulladt, s megmaradt kilenc.

És pontosan ez is történik...a vendégek elkezdenek rettegni, félni ,és úgy döntenek kiderítik, ki lehet az az őrült, aki a Néger-szigetre hívta őket, és milyen célból tette ezt. 

Fergeteges egy történet volt, a második felét egy ültő helyemben elolvastam. Az írónő játszott az idegeimmel, nem hagyott nyugodni az egész. Imádtam, nagyon élveztem. Nem is tudom mikor volt ilyen nagy hatással rám egy könyv...


Nagyon ajánlom, kezdésnek is akár, hiszen nekem is ez volt a kezdet, ezek után meg természetesen nincs megállás. :)

Remélem meghoztam  a kedvedet a könyvhöz és te is elkezdesz  majd AC-t olvasni. 
Köszönöm, hogy itt voltál és olvastál, várlak a következő bejegyzésnél is a blogomon! 😊💕 (katt a rendszeres olvasásra, ha érdekelnek a tartalmaim 👆👈😘)
Ha pedig van a témával kapcsolatban valamilyen gondolatod, nyugodtan oszd meg velem a megjegyzéseknél, kíváncsi vagyok rá! :)

További szép napot és jó olvasást kívánok mindenkinek! ❤
Lilla





Megjegyzések

Legolvasottabbak

Leiner Laura: IOV - trilógia

Nyári Mit olvassak?

1 út - 20 könyv Te melyikeket választanád?