Leiner Laura: IOV - trilógia

Leiner Laura: Iskolák versenye-trilógia - kibeszélő

El sem hiszem, hogy vége az egésznek, nem lesz több izgalmas feladat, vicces beszólás és mély, elgondolkodtató gondolatok...
Nagyon megszerettem ezt a trilógiát és nem csak azért, mert fiatalokról szól, sok vicces beszólással, hanem azért is, mert a történetben egy nagyon fontos téma is szerepelt, ami a gyász feldolgozása volt.
A főszereplőnk elveszteti édesanyját, ami által a nyitott, barátságos és kedves lány teljesen megváltozik.
Azonban Hannát megkérik, hogy legyen az Iskolák Országos Versenyének piros csapatának tagja...A kaland nem csak Hanna, hanem az édesapja és a nagyija életét is megváltoztatja.

-Ég veled, értékelésrészlet: 
"Ú, hát ez nagyon jó volt! Egyébként én is pont nyár elején olvastam, szóval még jobban bele tudtam élni magam.
Nagyon gyorsan befaltam, izgalmas volt és egyedi. :)"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
-Maradj velem, értékelésrészlet: 
Ugyanúgy imádtam, mint az első részt. A történet izgalmas, kalandos és alig bírtam letenni A Kornél-Hanna részek is nagyon-nagyon tetszettek! ♥*-*
Plusz pont, hogy ez nem csak egy sima tiniregény (szerelem, szakítás stb., stb), hanem elég komoly dolog van a háttérben, ami Hanna családját illeti. Nagyon tetszett az is, hogy az ezzel kapcsolatos gondolatait is megismertük, nagyon nehéz lehetett neki, de látszik a „fejlődése”, a gyász elviselése."
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
- Emlékezz rám, értékelésrészlet:
"A történet ezúttal is izgalmas volt, tele volt vicces, megpróbáltató feladatokkal, beszólásokkal, gondolatokkal. Lórit nagyon bírtam az egész trilógia alatt, de a Szirtes csapat többi tagját is nagyon kedveltem, máshogy nem is tudom elképzelni őket, csak együtt, csapatként, összetartva."
#párnaplábnap #LeinerLaura #IOV 

A trilógia részei, az Ég veled, a Maradj velem és az Emlékezz rám, mind izgalmas, vicces, néhol sírós, máshol pedig nevetős story, amit minden fiatalnak el kell olvasnia! :)

Megjegyzések

Legolvasottabbak

Nyári Mit olvassak?

1 út - 20 könyv Te melyikeket választanád?