Egy gyors helyzetjelentés #2 - 2020.07.23.

Sziasztok! Szia! A  legutóbbi helyzetjelentéses bejegyzésem is pontosan így kezdődött. Akkor rosszabb volt a helyzet, és kissé szomorkás dolgot posztoltam. Ez most boldog(abb) bejegyzés lesz. 
06.27-én eltört a kezem (a csuklóm pontosabban) - részletek itt, ha bárkit is érdekel. - egyik legnézettebb bejegyzésem azzal a 108 olvasással egyébként ; annyira jó látni, hogy ennyi embert érdekli egy-egy "téma" , "dolog"! Szóval igen...Úgy volt, hogy nem biztos, hogy lesznek rendszeresen bejegyzések, de végül pár nap múlva egészen belejöttem az egy kézzel gépelésbe, időm is volt, meg kedvem is, így (ha nem is sokat szerkesztett, montázsos képekkel díszítve), de olvasható és élvezhető állapotban, 7 bejegyzés készült azóta. Ami durva, hiszen ez , például májusban nem volt meg egy hónap alatt sem. 
Mondjuk más, ha van motivációm - 
az a 12 csodás emberke, aki rendszeres olvasóm...ha közülük legalább 1 tag olvassa a blogomat rendszeresen, már annak is örülök, és megéri nekem egy kézzel is, 3 óráig kreálni a bejegyzéseket (●'◡'●) - , kedvem , és időm is, meg persze sok bejegyzésötletem. :) 
De térjünk is rá a lényegre, amiért leültem - ma másodjára -, hogy megírjam a bejegyzést: ma levették a gipszet a kezemről, így már csak napok kérdése, és, ha mozgatom rendesen, fogok tudni gépelni is két kézzel. Várom már, biztos egyszerűbb és gyorsabb is lesz. 
A fél nyaram elment azzal, hogy itthon ültem...csak sétálni mentem ki, vagy, hogy elmenjek az időközben kinyitott könyvtárba, találkozzak a közelben lakó osztálytársakkal stb. Furcsa belegondolni, hogy 1 hónapig kibírtam írás nélkül. Imádok naplót írni, kézzel, papírra, azonban így csak a blog maradt, ahova leírhattam a történteket. 
Nem ígérem, hogy ezáltal több bejegyzés is lesz, hiszen másfél hónap telt el a nyári szünetemből úgy, hogy kirándulni, utazni nem mentem sehova. Ezt augusztusban tervezem pótolni, az írás így háttérbe kerülhet egy kis időre. De nem bánom, mert akik olvassák a blogom kevés bejegyzéssel is fogják, akik pedig csak egy-egy bejegyzést látnak, valószínűleg később sem fogják követni minden lépésem. (ha nem így van, kérlek javíts ki, nem szeretném megbántani egy kedves olvasómat sem ♡) 

💜💜Ez idő alatti tevékenykedéseim: 



A Reading Rush eddig: Egyik tervezett könyvet sem olvasom...szerintem nem nekem való ez az "egy hét, hét könyv" dolog, nem is azokhoz van kedvem, és nem is lenne időm mindet befejezni. Eddig 1 könyv lesz talán jó, 2 ponthoz egyszerre. 😃🍉
Jelenleg a Harry Pottert olvasom angolul, és a Poszeidónt. (egyik sem jó a pontokhoz :'))

Mára ennyi voltam, 
Lilla

**Remélem Te is jól vagy, jól telik a nyarad ♡☺️

Megjegyzések

Legolvasottabbak

Leiner Laura: IOV - trilógia

Nyári Mit olvassak?

1 út - 20 könyv Te melyikeket választanád?