A-tól Z-ig könyves book tag :)💬📘

Molyon @Rory, @Freger_Jolcsi és @Gonosz_boszi kihívott az A-tól Z-ig könyves tag-re, aminek készítője @Pandalány (szintén a molyról). A mai bejegyzésben ezt fogom kitölteni.
Vágjunk is bele! :

1. Író, akitől a legtöbbet olvastál:
 J.K.Rowling (9) és Leiner Laura (8), de vannak írók, akiktől még sokat olvastam; a sorozatok miatt leginkább. 
2. Legjobb folytatás valaha:
/ide is többet hozok/ Harry Potter és az azkabani fogoly vagy Harry Potter és a Főnix rendje, de a régebben olvasott Lányok regénye 2. is ide tartozik. 
3. Mit olvasol jelenleg?
A fiúknak, akiket valaha szerettemet Jenny Han-tól. 
4. Milyen italt választasz olvasáshoz?
Általában semmilyent, mert nem iszok/eszek olvasás közben, de ha kell, akkor mindig a víz a nyerő. :)
5. E-könyv vagy papír alapú könyv?
Egyértelműen papír alapú könyv. Eddig csak 4 e-könyvet olvastam, és jó volt, de akkor is papírpárti vagyok. 
6. Egy karakter, akivel randiztál volna:
Hogy friss élményt mondjak: Galén a Poszeidón című műből, de ha régebbi is ér, akkor Kornél az IOV trilógiából ❤
7. Rejtett gyöngyszem:
Sok ilyet olvasok, régebbi olvasásom: Cathy Cassidy: Csokik és csajok sorozata (azon belül  a Nyári álom az, ami sokkal sikeresebb lehetne, annyira jó) , újabb: Szakács Eszter Babilon című fantasy-ifjúsági regénye.
8. Egy fontos pillanat a könyves életedben:
Sok ilyen van...
Amikor először mentem be a könyvtárba (2013-ban talán), amikor egy emlékezetes eseményre kaptam az adott könyvet. Vagy például a tavaly nyár, amikor az első dedikálásomon voltam, ahol Böszörményi Gyulával találkoztam a Könyvhét keretein belül. 
9. Most fejezted be:
Anna Banks: Poszeidón, Leiner Laura: Illúzió
10. Leghosszabb könyv, amit olvastál:
Talán Soman Chainani Jótett helyébe (766 oldal) , de Harry Potter és a Főnix Rendje is jó hosszú volt (752 oldal)
11. Legutóbbi könyv, amit késő estig olvastál:
Ami most hirtelen eszembe jutott az A kőszívű ember fiai, ami néhol annyira izgalmas volt, hogy 11 után is fönn voltam azt olvasva. Általában nem tudom úgy megoldani, hogy ne szóljanak rám a lámpa miatt, úgyhogy ez most egy régebbi könyv lett.
A Hullócsillag még az, ami most volt, de csak 10:30-ig olvastam, úgyhogy maradt ez. :D
12. Legutolsó könyvvásárlásod:
Meglepő, de két nap múlva lesz, hogy 1 hónapja nem vettem könyvet. :)
Július másodikai szerzeményeim: Egy olyan lány, Az álmok harmadik könyve
13. Legrosszabb könyves szokásod:
Van, hogy a lap élén húzogatom  a körmöm (aztán majd egyszer jól el fogja vágni az ujjam...); nagyon rossz szokás, nem tudom honnan jött, de mai napi van, hogy csinálom. :'D
14. Új megjelenés, amit a legjobban vársz:
Nem szoktam nagyon figyelni a megjelenéseket, úgyhogy most sem ugrik be semmi. :/ 
15. Egy könyv, amiért menthetetlenül Fangirl módra rajongsz:
Sok ilyen van, de nem tudom hogy kell fangirl módra rajongani, úgyhogy fogalmam sincs mi ér annak.
Ha arra gondoltok, amikor kellemes érzés vagy esetleg izgalom fog el, ha a borítójára nézek, akkor:
Fangirl 😂, Jane Eyre, A kívánságvarázslat - Mesék földjén sorozat, Belle és Sébastien, A padlásszoba kis hercegnője

16. Könyv, amit megbántál, hogy olvastál:
Nem bántam meg, de meglettem volna nélküle is:
Fiala Borcsa: Bűntény a Dunán, J.R.R.Tolkien: Kóborló és a varázsló (gyenge volt :/)
17. Kedvelt hely olvasáshoz:
Ágy, kert, a szabad, a telkünkön lévő füves, árnyékos rész.
18. Egy könyv, amit többször elolvastál:
Max elcsatangol (9), Minden, minden (2), Rumini kapitány (min.2), Az igazi csoda (2)
A tag végére is értünk, 
Neked mik lennének a válaszaid? 😇
Nagyon élveztem a book tag kitöltését, köszönöm a kihívást csajok!
Neked pedig köszönöm, hogy itt voltál és olvastál! Várlak máskor is!😊
További szép nyarat és jó olvasást kívánok mindenkinek! ❤
Lilla



Megjegyzések

Legolvasottabbak

Leiner Laura: IOV - trilógia

Nyári Mit olvassak?

1 út - 20 könyv Te melyikeket választanád?