1 út - 20 könyv Te melyikeket választanád?

A napokban elgondolkoztam azon, hogy melyik 20 könyvem lenne az, amit -, ha csak 20-at vihetnék- biztos, hogy magammal vinnék.
Most csak a saját könyveimet veszem figyelembe. :)
Lesz köztük természetesen gyerekkönyv is, hisz' a régi emlékek is nagyon fontosak számomra. 

1. Fekete István: Bogáncs
Ez volt az első könyvem Fekete Istvántól,  Anyukám régi rongyosra olvasott példányát olvastam, nagyon jó emlék számomra. 😍





2. Tatay Sándor: Kinizsi Pál
Kötelező olvasmány volt, mégis nagyon szerettem...ezt a könyvet is Anyától kaptam. 🎀

3. Berg Judit: Rumini kapitány 
Első könyvhéten szerzett könyvem, annyira szerettem, hogy többször is elolvastam. 🐁



4. Bálint Ágnes: Frakk a macskák réme
Bolond lennék otthagyni.😺
Vicces, szórakoztató, egyedi. 

5. Erich Kastner: Emil és a detektívek
Bátyámé volt, alig vártam, hogy megtanuljak olvasni csak, hogy elolvashassam. :) 🔎



6. Weöres Sándor: Bóbita
Szintén a bolond lennék otthagyni kategóriában tartozik. 🐸 
Aranyos kis versek, fülbemászó mondókák. 

7. Eric Knight: Lassie hazatér 
Névnapi ajándék volt, mai napig emlékszem, mennyire örültem neki. 🌼

8. Holly Webb: Max elcsatangol 
Barátnőmtől kaptam és rengetegszer elolvastam. (ideje lenne újraolvasni :)) 😇

9. Kate Bloom és Emma Pack: Borostyán és a bűvös barátság 
Gyerekkoro kedvenc. 💕

10. Kristina Ohlsson: A kastély titka 
Első "ijesztő" regényem volt, büszke vagyok rá. 😅😱

11. A. A. Milne: Micimackó
Micimackó nélkül nem megyünk sehova. 🐻


12. Rose Rushton Poppy
Nagyon jó könyv volt, Korfun olvastam és a legjobb barátnőmtől kaptam...azt hiszem ez mindent elmond. ❤️👩



 13. Grimm legszebb meséi
Anyukámé volt, fontos nekem. 💬

14. Illyés Gyula: Hetvenhét magyar népmese
Imádtam kisebb koromban is és most is. 🕊️

15. Matt Haig: A fiú, akit Karácsonynak hívnak 
Nagyon szép történet. 🎄

16. J. R. R. Tolkien: Karácsonyi levelek
Gyönyörű könyv, kívül, belül. ✨

17. Chris Colfer: A kívánságvarázslat 
Szintén kedvenc, izgalmas, kalandos, mindenképp újraolvasós. 👶-👵

18. Raquel J. Palacio: Az igazi csoda 
Gyönyörű történet méggyönyörűbb mondanivalóval. 👼

19. Charlotte Bronte: Jane Eyre 
Nagyon-nagyon jó volt...🤗

20. Anne Frank naplója 
Tervezem olvasni, biztos, hogy magammal vinném. 😂





Remélem tetszett nektek az a bejegyzés, eddig nem nagyon láttam más blogon, de itt az enyémen most már van. :) 
📗📘📙📓📗📘📙📓📗📘📙📓📗📘LILLA📓📗📘📙📓📗📘📙📓LAND📗📘📙📓📗📘📙📓📗📘📙📓


Nem hittem volna, de a gyerekkönyvek voltak többségben, legfőképp azok, amiket egy kedves hozzátartozómtól vagy baráttól kaptam, vagy amelyiket nagyon szerettem hallgatni estimese formájában. A végére azért bekerült pár komolyabb mű is, amiket nem lenne szívem otthagyni, bárhova is kéne mennem. 

Ti elgondolkoztatok már azon, hogy ha történne valami és azt mondanák, hogy csak X könyvedet vihetnéd el, melyiket vinnétek? Ha igen, osszátok meg velem a megjegyzéseknél, kíváncsi vagyok rá. :) 

Legyen továbra is szép napotok! ^^
Lilla

Megjegyzések

Legolvasottabbak

Leiner Laura: IOV - trilógia

Nyári Mit olvassak?