The Reading Rush TBR - 2020



Ez lesz életem első Reading Rush-a! Nagyon várom már. Ma összeállítottam én is egy listát a tervezett a könyvekkel. 

A játék jövő héten (július 20. július 26. között) folyik. Egy hét van a teljesítésre, 7 nap, 7 könyv. 

A feladatokat nem kell véresen komolyan venni, a lényeg, hogy jól érezzük magunkat. 

1/ Olvass el egy könyvet a születési hónapod kövével.

A május köve a smaragd, így nekem egy zöld borítójú könyvet kell elolvasnom.

Philip Pullmantól A titokzatos kést választottam ide. (amivel egyébként az egész kihívást teljesíteni tudnám :))
2/ Olvass el egy könyvet, ami A-val vagy Az-zal kezdődik.
Brandon Mull: A mesés menedék vagy Jude Watson: A síron túl
3/ Olvass el egy könyvet, amiből filmadaptáció is készült.
J.K.Rowling: Harry Potter és a Titkok kamrája v. A titokzatos kés v. Fekete István: Vuk v. A.A.Milne: Micimackó kuckója



4/ Olvasd el azt a könyvet, amit először megfogsz/megérintesz. Az álmok könyve sorozat 2. részét fogtam meg, de mivel ezt olvastam, a 3. következne. Nem tudom ez ér-e, de mindenesetre újat húztam, ami a 4 éve tologatott Idődetektívek 19.része lett. Majd meglátjuk melyikhez lesz kedvem.



5/ Olvass el egy könyvet a lakásodon/házadon kívül.

Ide A.A.Milne Micimackó kuckóját gondoltam először, de nem tudom még azt melyik ponthoz fogom olvasni végül. :)

6/ Olvass el egy könyvet abból a zsánerből, amit mindig is megszerettél volna jobban ismerni.

Ez mindenképpen egy AC lesz krimi, hiszen Agatha Christie Tíz kicsi négere szerettette meg velem a krimiket , és olvasnék még tőle szívesen.
7/ Olvass el egy könyvet, ami az élőhelyednél különböző kontinensen játszódik.
Ez egy kicsit húzós lesz, mert a jövő hétre tervezett utolsó könyvem nem jó ehhez a ponthoz (Angliában játszódik), de mivel ezt sem hagyom ki, Berg Judit Rumini sorozatának bármelyik részét hozom ide. 2 éve minimum, hogy tervezem újraolvasni.








Kíváncsi vagyok, mit fogok ebből kihozni. A legtöbb pontnál több könyv is van, így majd azt olvasom, amelyikhez a legtöbb kedvem lesz. (egyébként a lista azért csak gyermekkönyvekből áll, mert ezek már 4-5 éve a polcomon állnak és el kéne olvasni őket végre :D)
Az egész Reading Rush - ot teljesíthetem egy könyvvel, de teljesíthetem héttel is. A feladatokat nem kell véresen komolyan venni - mint korábban már említettem. A lényeg, hogy olvassunk és, hogy érezzük jól magunkat.
Nagyon kíváncsi leszek, hogy hány könyv fog sikerülni. Jövő héten beszámolok majd az élményekről vasárnap este. 😇

Remélem sokan csatlakoztok a játékhoz, mindenkinek jó olvasást kívánok! :)

~ha van listád, oszd meg a megjegyzésekben, hogy megnézhessük, Te mivel készülsz ;) ; jöhet videó, blog, oldal linkje, de akár csak szimplán le is írhatod a könyveket ^^ ~  

Köszönöm, hogy itt voltál és olvastál! 😊 //ha érdekelnek a tartalmaim, a rendszeres olvasóknak még mindig nagyon örülök☺💕//
További szép napot és jó olvasást kívánok mindenkinek! ❤
Lilla

Megjegyzések

Legolvasottabbak

Leiner Laura: IOV - trilógia

Nyári Mit olvassak?

1 út - 20 könyv Te melyikeket választanád?