Júniusi összegzés - 2020

Annyira szerettem volna legalább valami keveset írni erről is, hogy végül elkezdtem egy új bejegyzést. Rövid lesz:

Elolvasott könyvek száma: 11 db

Félbehagyott könyvek száma: 2 db

Júliusra átcsúszott könyvek száma - de mindjárt befejezem őket: 6 db





Egy új kedvencet is avattam a hónapban. 
Louis Sachar: Bradley, az osztály réme
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
értékelésrészlet:
"Nagyon szép, izgalmas, aranyos történet volt. Bradley-t megkedveltem, nagyon, de Carla is kedvenceim közé tartozik.
Sajnálom, hogy olyan gyorsan olvastam a könyvet, olyan gyorsan fogytak az oldalak, hogy a fontos, gyönyörű idézetekkel lévő részeket nem tudtam megjelölni. (Ez egyébként nem szokásom, de ez a könyv tele volt klisémentes, jó párbeszédekkel és monológokkal.)
Nagyon tetszett és mindenkinek ajánlom, nem véletlenül van rányomva az a 19-es plecsni. :)
Újraolvasós, azbiztos!
és a kedvencnek jelölésen is gondolkozom már a 10.oldal elolvasása óta"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Nagyon jó könyv volt.❤

Köszönöm szépen, hogy itt voltál és olvastál, várlak a következő bejegyzésemnél is! :) -katt a rendszeres olvasásra, ha érdekelnek őrült gondolataim és ellllviselhetetlen személyiségem 😂♡

További szép napot kívánok mindenkinek! 
Lilla

Megjegyzések

Legolvasottabbak

Leiner Laura: IOV - trilógia

Nyári Mit olvassak?

1 út - 20 könyv Te melyikeket választanád?