Egy gyors helyzetjelentés - 2020.06.29.

Sziasztok! Szia! Köszönöm, hogy itt vagy, fogalmam sincs, hogy miért vágok ebbe bele, hisz el fog tartani egy darabig és az elírások is garantáltak. 27-én eltört a jobb kezem, és jobb keze s vagyok  így nemcsak a fürdést, a pakolászást, hanrm a (tableten, billentyűzeten) való írást is bal kézzel kell mnegoldanom. Nem könnyű, nagyon nem könnyű, de ezt én meg szerettwm volna írni ....
Ez bem egy olyan blog, hogy ha akár 2 évre eltűnök, föltűnjön bárkinek is, azonban nekem így egy kicsit jobb érzés, hogy, aki ezt olvassa, tudja, hogy nem adtam föl, nem nincs kedvem, hanem hiábaa akarok és hiába van 100 meg 1 ötletem, nem tudom megvalósítani. És ez egyébként elég idegesítő, mert lenne kedvem...mert ott van az a 7 tüneményes ember, aki megnyonta a rendszeres olvasás gombot, mert tudom, hogy rAjtuk kívül még 60-an biztos, hogy a legtöbb bejegyzést az elejétől kezdve látták és most ezt nem azért mondom, merz hű, de sok, meg milyen jó, hogy ezek a számok motiválnak, de sajnos ez az igazság, nemcsak azért van kedvem írni, fotózni és bejegyzést szerkeszteni, mert úgy tartja kedvem, hanem azért is, mert tudom, hogy legalább 1 embert a 100-ból,érdekli és szívesen olvasgatja az oldalamat. És ez közeldem egy olyan szám, egy olyan közönség, amitől húdeeldobomazagyam. Remélem érted mire gondolok.
Azért írom le ezt, hogy nekem könnyebb legyen, és bízom benne, hogy miután ez kikerul, könnyenbb lesz.
Elég sok könyvről szerettem volna még írni, nagyon sok book tag-gel készültem, és a tarsolyomban volt egypár érdekesebb, szokatlanabb téma is.
Sajnos így ezek vagy csak később, vagy egyáltalán nem fognak kikerülni a blogra. Addigis, a régi bejegyzések élnek és virulnak, azokat olvasgathatja bárki. :) 
Remélem ti jól vagytok! ♡♡

Lilla

Megjegyzések

Legolvasottabbak

Leiner Laura: IOV - trilógia

Nyári Mit olvassak?

1 út - 20 könyv Te melyikeket választanád?