Netflix Book Tag

 ❤❤ ❤❤

Lassan egy éve már, hogy BacchanteBlues , a bacchanteblues blog-ról kihívott a Netflix tag-re. 
Ekkor hívtak ki először ilyesmire, így nagy dolognak számított nekem, mégis sikerült elkeverednie a karcnak, így csak hónapokkal később jutott eszembe, hogy tartozom egy ilyennel (is).
Egy jó kis könyvértékelés  után pont jól jön ennek az elfeledett tag-nak a kitöltése. :)

#1 RECENTLY WATCHED
Legutóbb olvasott könyv 

Egy pár perce tettem le a Harry Potter and the philosopher's stone-t, amit ugyan lassan és ritkán olvasok, de úgy vagyok vele 'majd csak befejezem egyszer'. 

#2 TOP PICKS
Korábbi olvasmányok alapján ajánlott könyv

Leiner Laura Késtél című könyvét és úgy az egész Bexi sorozatot azért ajánlották nekem, mert olvastam már Leiner Laurától és az egyik kedvenc könyvem mai napig az Ég veled és az Iskolák-versenye trilógia, aminek egyébként már kijött a 4. része/folytatása, a Bízz bennem!

#3 RECENTLY ADDED
Legutóbb vásárolt könyv

Ez A segítség. 😍

Egy molytól vettem, a  drága ár ellenére is, mert nagyon érdekel és már ezer éve kívánságlistás. (meg hát..Szeptemberben egyetlen egy könyvet sem vettem. Be kell pótolni a dolgokat.😁)

#4 POPULAR ON NETFLIX
Könyvek, amiket mindenki ismer

Elég sok ilyen van...különböző műfajokba is lehetne sorolni, mert ugye a kötelezőket, klasszikusokat kb mindenki ismeri (például: Háború és béke, Büszkeség és balítélet...), de most hoznék inkább ifjúságikat ide is: 
Leiner Laura: Szent Johanna Gimi

#5 COMEDIES
Egy vicces, szórakoztató könyv
Pont a napokban írtam egy ilyenről ez a: Mosolyogj! :) (nem vicc, tényleg van ilyen, nézd csak meg 😊)

#6 DRAMAS
Egy karakter, akire illik a drámakirály/nő jelző

Mal, az Elveszettek szigetéből (Utódok film alapján). De attól még bírom. 

#7 ANIMATED
Egy könyv, melynek borítóján rajzfilm figurák találhatók

A.A.Milne: Micimackó 

#8 WATCH IT AGAIN
Könyv vagy sorozat, amit újraolvasnék

Mostanában elég sok könyvemet kedvem támadt újraolvasni. Ilyen például a Minden, minden, a Lányok regénye sorozat, az Iskolák versenye- trilógia és Fekete István Bogáncsa és még sok más. 

#9 DOCUMENTARIES
Egy non-fiction könyv, amit csak ajánlani tudsz

Charlotte Bronte: Jane Eyre (Nem tudom mennyire non-fiction, szerintem nagyon, mindenesetre ha jó ide, ha nem, nagyon ajánlom.)

#10 ACTION AND ADVENTURE
Egy cselekménnyel, akcióval teli, pörgős könyv

Soman Chainani: Jók és rosszal iskolája 
Nem lehet letenni, annyira gyors a cselekmény. 😅

#11 NEW RELEASES
Egy nemrég megjelent / hamarosan megjelenő könyv, amit szívesen elolvasnék

Most vannak friss megjelenések is a tarsolyomban, például: 

Paola Peretti: Én ​és a cseresznyefa 

Leiner Laura: Bízz bennem

A Netflix témához még hozzászólnék: 
2 hónapig volt Netflixem, és nagyon élveztem. Sokkal jobban ment az angol is, hisz' minden nap hallgattam legalább egy órát. Nagyon sok mindent néztem, kezdve a lovas, dedó dolgoktól a rendes, felkapott sorozatokig. (a lovas dedós sorozatot is élveztem már nem azért 😂) Kedvencem volt az Alexa és Katie, A jó hely (barátnőm ajánlásával - Köszi innen is!!) és a Baby sitters club. Ezeken kívül néztem még nagyon sok mindent, többek között a Sherlock-ot (nagyon kicsit), a Harry Pottert, amikor kijött Netflixre is, a Pretty Little Liars-t, a The Planet-et...Hóhó! A Jóbarátokat meg bátorkodtam kihagyni 😄💕.
Szívesen használnám még most is hébe-hóba, szerintem szuper dolog. :)

Jó volt egy ezzel kapcsolatos book tag-et kitölteni, köszönöm a kihívást még egyszer! ^^

Nektek melyek a kedvenc Netflix sorozataitok, filmjeitek? Ajánlások is jöhetnek, hogy legyen mit nézni 2021 nyarán is. 😉 Várom a címeket és véleményeket.😇👇



Köszönöm, hogy most is itt voltál és olvastál, várlak a következő bejegyzésemnél is!❤☺ (ha érdekelnek a tartalmaim, akkor pedig katt a rendszeres olvasás gombra =)👆👈)
Lilla









Megjegyzések

Legolvasottabbak

Leiner Laura: IOV - trilógia

Nyári Mit olvassak?

1 út - 20 könyv Te melyikeket választanád?