Leiner Laura: Késtél





Leiner Laura: Késtél






"Itt várok, fogalmam sincs, hol lehetsz, már megint elfelejtettél, ha hallod ezt a számot, remélem, eszedbe jut, hogy pont háromnegyed órát késtél." 

Rengetegszer hallottam már ezt az idézetet videókban, közösségi oldalakon, suliban; de nem értettem, hogy honnan idézik. Most már tudom, hisz' én is elolvastam végre a könyvet...
Érdekes alapsztori, nagyon jó ötlet, hogy a főszereplő Rebeka nevű tinink egy közösségi oldalra poénból posztolt dallal lesz híres és fölkapott...

Az elején nagyon furcsa volt megszoknom a stílusát és azt is, hogy míg az Iskolák versenye-trilógiában Hanna ellenzi a közösségi oldalakat, ebben nagyon nagy szerepe jut. (az Iskolák versenye-trilógiáról írt véleményemet IDE KATTINTVA olvashatod.)
Bekit a történet folyamán nagyon megkedveltem és voltak részek, ahol azonosulni is tudtam vele. Körte laza, vagány stílusa sokszor Lórira emlékeztetett az IOV-ből, úgyhogy őt is beférkőszött a szívembe, ahogyan Aszádék is, akiken nem egyszer röhögtem el magam.
Az egyetlen idegesítő tényező Nagy Márk volt, aki állandóan nyafogott, hisztizett és csak magával foglalkozott. (légyszívesebben kinyírtam volna :D)

A könyv felénél kb. kicsit lankadt a lelkesedésem, mert meguntam a folyamatos Beki-Márk vitát és a sok stúdiós dolgot, így 1-2 napra kénytelen voltam letenni a könyvet.
Mikor újult erővel folytatgam még mindig ugyanazt csinálták, így kicsit idegesítőek voltak.
Ami ezt a könyvet megmentette számomra, az a vége volt, ugyanis teljesen lesokkoltam, izgultam velük együtt, az utolsó 50 oldalt egyhuzamban olvastam el.
Megszoktam már, hogy Laura elég kemény függővégeket kreál, mégis ez egy kicsit meglökött és várnom kellett kicsit míg helyéretettem a dolgokat. - Aztán természetesen arra gondoltam, hogy "Ohh, ezek szerint sajnoooss kénytelen leszek folytatni...".😋
Szóval igen, elég jó könyv volt és biztos, hogy folytatom majd.

10-15 éveseknek mindenképpen ajánlom, érdekes, sokszor vicces és szórakoztató kis olvasmány volt - Márkra érdemes azonabn felkészülni...írtó irritáló egy karakter - ! 😉

Köszönöm, hogy itt voltál, várlak a következő bejegyzésemnél is! ♡ 
//ha érdekelnek a tartalmaim ne felejts el "rendszeres olvasó"-má válni, ha pedig van valami gondolatod a témával kapcsolatban ne tartsd magadban, írj nyugodtan a megjegyzésekbe!// ☺
Mindenkinek további szép napot kívánok! 😘
Lilla




Megjegyzések

  1. Lesznek ennél nagyobb függővégek is :P Örülök,hogy tetszett neked is ,bár ez még csak az ismerkedős kötet.A Márk-Beki civódásokat akinek van esze,nem élvezi,pedig a legtöbb kötetben van aztán belőlük jócskán.

    VálaszTörlés
  2. Mondjuk azt tudtam, hogy ez lesz a vége, viszont nem teljesen erre gondoltam. :D
    Igen, mások is mondták már, hogy ilyen viták/civakodások még lesznek bőven... (e miatt annyira nem váfom a folytatást, de valamikor biztos, hogy folyamatom majd)
    Ja, és Márkot meg ki nem állhatom. :'D

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

❤️

Legolvasottabbak

Leiner Laura: IOV - trilógia

Nyári Mit olvassak?

1 út - 20 könyv Te melyikeket választanád?