Őszi Mit olvassak?


Az elromlott idő ellenére te még mindig olvasási lázban égsz? Hiába van suli, munka, edzés, te még így is szeretnél időt keríteni olvasásra, mégsem tudod mi legyen a következő? Vagy csak kíváncsi vagy szerintem mik az igazi őszi, bekuckózós olvasmányok? 
Ha ebben a helyzetben vagy, szeretnék neked egy kicsit segíteni.
Különböző "kategóriákon" belül ajánlok neked könyveket, amiket én szerettem és tökéletesnek tartom arra, hogy bekuckózz velük az őszi időszakban.
Vágjunk is bele!




 1. Magyaroktól, magyarul 
Míg a nyár, nekem egyértelműen Fekete István Tüskevára és Leiner Laura Ég veledje, az ősz Thury Zsuzsa A tűzpiros üveggömbje, Szabó Magda Abigélje. Ezen kívül jó kis bekuckózós könyvet inkább csak télire tudok magyar írótól. De ezt a kettőt nagyon ajánlom! =)

2. Fantasy a láthatáron! 
Számomra a Harry Potterek igazi őszi olvasmányok. Valahogy (legalábbis az elsőé biztosan) őszi hangulatot vált ki belőlem. Az is közrejátszik ebben, hogy én szeptemberben vagy októberben kezdtem el a sorozatot. Jó emlék számomra. 
Ti mihez kötitek a sorozatot? Milyen emléketek van róla? (mehet megjegyzésbe, kíváncsi vagyok rá :))
A Harry Potteren kívül számomra Rick Riordan A villámtolvaja és Böszörményi Gyula Gergő sorozata is az őszre emlékeztet és a Gergő sorozat szerintem egy tipikus bekuckózós sorozat. Fantáziadús, izgalmas, fordulatos...

3. Klasszikusokkal szép az élet
Nekem az ősz (és a nyár) nagyon sok klasszikus olvasmányt juttat az eszembe, így úgy gondoltam, ezek közül is ajánlanék párat, köztük a legkedveltebbjeimmel: 
- Charlotte Bronte: Jane Eyre 
Nyári, őszi, téli , tavaszi...de nekem mégis az ősz jut róla  sokszor az eszembe. A hangulata szomorkás, néha borongós, de sokszor vidám is. Ez egy olyan mű, amit nem szabad kihagyni. (A lowoodi árva címmel is megjelent) 
Igaz, hogy nem ősszel játszódik, minden hónapra csak ajánlani tudom, fenomenális egy regény. 
- Francess Hudgson Burnett: A padlásszoba kis hercegnője
Míg A titkos kert számomra egy igazi nyári olvasmány, A padlásszoba kis hercegnőjéről inkább az ősz, a nyár jut az eszembe. Nagy szép könyv, kedvencem ez is. 

+1 Nemrég olvastam Ecsédi Orsolya: Nyanyacraft című művét, amit szintén ajánlok mindenkinek, mindenkorra. (az értékelésben kifejtem a véleményemet róla részletesen, lesd meg, ha érdekel)

Az őszre most ennyi is lenne az a kupac könyv, amit mindenképpen ajánlok. 
Remélem te is találsz közülük olyat, ami érdekel téged. :) 


Ha érdekelnek a tartalmaim és szívesen olvasod - vagy a jövőben olvasnád - a blogomat, nagyon örülnék, ha rendszeres olvasómmá válnál Te is. Ez számomra egy visszajelzés, és egyben egy nagyon jó élmény is, hiszen ti motiváltok engem, nélkületek lehet, hogy abba is hagytam volna a blogolást. Kezdünk egyre többen összegyűlni, én pedig boldog vagyok, hogy ennyi embert érdekli, amit írok, ennyi embert érdekel az olvasás és a könyvek világa. 
Bárhogy is döntesz, köszönöm szépen, hogy most itt voltál és olvastál, várlak máskor is! ☺

Mindenkinek további szép napot és jó olvasást kívánok! ❤
Lilla





Megjegyzések

  1. Szerintem még nagyon jó bekuckózós könyv még Gina Mayer: Utazás Snowfilsbe (Lósuttogó Akadémia 1.) Ebben a részben ismerkedünk meg az új iskolával,ahol később Zoé tanulni fog. Ősszel játszódik játszódik,így megjön hozzá a hangulat is és lovas rajongóknak nagyon ajánlom :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Véda! :)
      Hallottam már a sorozatról, tényleg jónak tűnik!
      Örülök, hogy megosztottad ezt a bejegyzés alatt, mert így sokan láthatják, mások mit ajánlanak még azokon kívül, amiket én írtam. ^^
      Köszönöm/Köszönjük szépen az ajánlást! =))❤

      Törlés

Megjegyzés küldése

❤️

Legolvasottabbak

Leiner Laura: IOV - trilógia

Nyári Mit olvassak?

1 út - 20 könyv Te melyikeket választanád?