Fekete István...az a csodás - Tüskevár




A mi rongyosra olvasott példányunk:








Ugyan azt mondtam, hogy bár olvastam volna akkor, mikor 3. - os, 4.-es voltam, úgy gondolom így is teljesen átjött.
Fekete István csodálatosan ír, a táj, amit magunk elé fest él, mozog és mintha maga a valóság lenne. Az állatok az emberek, a szellő a nád susogása...minden olyan valóságos.
Ezért is szeretem én Fekete István könyveit olvasni. Ezeket a könyveket jókor és jó helyen kell elkezdeni - gondoltam eddig - , de ez mégsem teljesen igaz, hiszen maga a könyv adja meg a kellő hangulatot, azt a kellemes, gyönyörű hangulatot.
Hogy én ezt mennyire élveztem!
Volt, hogy már kikapcsolt az agyam és nem nagyon tudtam figyelni a tájleírásra, de, amikor nagyon belemerültem az olvasásba csak úgy sodort magával. Tutajos, Matula, Csikasz és Bütyök sok kalandot átélt, a fiúk pedig rengeteget tanultak, ahogy én is a könyv olvasása közben.
Szerintem az, ahogy Fekete István ír elmond mindent a könyvről, de azért elmondanám azt is, mit gondolok a történetről és a szereplőkről.
A történet nyáron játszódik, de mégis olyan jól le van írva minden, hogy már azt hittem nem március, hanem július van. Tutajos, Bütyök, Matula, Nancsi néni, István bácsi, Katica és az összes többi szereplő egyedi és valami miatt mindegyiket megszereti az ember.
Matulától megtanulhattuk, hogy néha jobb kevesebbet beszélni, úgyhogy én sem fecsegek itt mindent össze-vissza, a lényeg, hogy ez a könyv jó volt nagyon és örülök, hogy bepótoltam! :)
Olvassátok ti is, ha kimaradt eddig!

 Móra, Budapest, 1978
340 oldal · ISBN: 9631114082

Remélem meghozta a kedved ez a kis értékelés, véleménynyilvánítás a könyvhöz, várlak a következő bejegyzésemnél is! :)
Lilla

Megjegyzések

Legolvasottabbak

Leiner Laura: IOV - trilógia

Nyári Mit olvassak?

1 út - 20 könyv Te melyikeket választanád?