Volt egyszer egy Reading Rush ...

Számomra ez az első (és szerintem egyben utolsó)  "TheReading Rush" egy totális fail volt...Eltervezem, hogy mit fogok olvasni, és azok közül a könyvek közül kb egyet sem olvastam végig. Úgy tűnik ezek az előre tervezgetős dolgok nem nekem valók.😂 
A napokban jutott eszembe, hogy nem is jelentkeztem, hogy hogy sikerült. Hát így. 
Eleve nem is olvastam sokat azon a héten. Aztán úgy voltam vele, hogy majd nekem a következő hét lesz a Reading Rush, de sajnos ez nem így megy - legalábbis nálam -... Az utána való héten sem olvastam semmit csak össze-vissza, amihez kedvem volt éppen. 
Úgyhogy nekem így sikerült. Bebuktam az egészet. 
Azért a YouTube videókat szeretem továbbra is nézni ezekről, de csinálni annyira nem. 
Ez most csak egy ilyen gyors bejelentkezés volt. 
Remélem volt, akinek sikerült a maraton és csak én bénáztam! ^^

Ez csak egy gyors bejelentkezés lett volna, nem nagyon volt időm blogot írni az utóbbi időkben ( pontosabban ezen a héten), teljesen szét vagyok esve, de majd egyszer visszatérek és hozom az érdekes témákat továbbra is! Ha van kedved meséld el neked hogy sikerülnek ezek a maratonok, ha pedig érdekelnek a tartalmaim katt a rendszeres olvasás gombra.  👈👇💜
Ha van valami jó ötleted írd le a megjegyzésekbe (lentebb), hátha az is motivál, természetesen le fogom írni, hogy kitől származott az ötlet a bejegyzésben!,
hamarosan jön egy book tag, de biztos vannak annál érdekesebb ötleteitek is, szóval ki vele! 😉😊
 


Várlak a következő bejegyzésemnél ! ❤

Mindenkinek további szép napot és jó olvasást kívánok! ☺
Lilla

Megjegyzések

Legolvasottabbak

Leiner Laura: IOV - trilógia

Nyári Mit olvassak?

1 út - 20 könyv Te melyikeket választanád?