Mi volt velem a nyáron + Havi összegzés 🏝🏖🍟🍉



Elég kalandosra sikeredett a nyaram, ugyanis június végén sikerült eltörnöm a kezemet, emiatt összedőlt az egész nyári TBR nem olvasós része...a bejegyzést egyébként aznap raktam ki, mikor a baleset történt, úgyhogy ez kicsit hülyén jött ki. 😂
Szóval nemhogy külföldre, belföldre sem mentem nyaralni. Egész nyáron kb. otthon gubbasztottam, legfőképp olvastam. De... így belegondolva nem is gubbasztottam annyit otthon. Voltam könyvtárban, a barátnőmmel is találkoztam legalább ötször, meg jártam kontrollra a kórházba és írtam blogot is egy kézzel. Szóval ez nem igaz teljes mértékben! 

 Aztán augusztusban meg szerettem volna mindent bepótolni, ezért nem is volt júliusi összegzés se...meg bejegyzés se a hónap nagy részén, de nem bánom, ti kitartottatok a blogom mellett és volt, aki akkor is olvasgatta az írásaimat. :) Aminek nagyon örültem és örülök. De vágjunk is bele a közepébe: 

 nyáron 26 könyvet olvastam el...ami egy kész csodának számít, ugyanis eddig a nyári átlag 10 könyv volt szinte mindig. 
Mondjuk volt rá időm bőven... 
Az oldalakat még nem számoltam össze, és mivel nem vagyok Moly.hu-n pro tag, egy kicsit nehéz is lenne minden könyvnek kibogarászni az oldalszámát és összeadni azokat. 
A lényeg, hogy egy csomó jó könyvet olvashattam a nyár alatt. 
Lett 3 új kedvencem, 4 félbehagyott és 1, ami nem tetszett túlságosan. Szóval nagyon jó könyveket fogtam ki. 
Augusztus végére a Molyon megkaptam az 50-es plecsnit és már csak pár oldal kell a 15 000 oldalhoz, úgyhogy ennek is örülök.
Volt még pár könyv, amit nyárra terveztem, de nem sikerült, viszont szeptember végéig bepótolom azokat is. 
A tervezett (tbr szerinti) 20 könyv közül kemény 3 darabot sikerült elolvasnom, de szerintem ez is haladásnak számít.

A nem olvasós nyári TBR-omban pedig ezek a pontok szerepeltek:
Nem könyves célok a nyári szünetre:
- Budapest megismerése (sokkal több városnézés és mászkálás a belvárosban) 
volt egy kicsi ✔️
- Túrázás ( Magyarország-Szlovákia határon)
A kéztörés miatt ez is csak kis részben valósult meg, de voltam Szlovákiában és a hegyekben is túráztam egy kicsit ✔️
- Angol gyakorlása, beszéd, írás, olvasás, minden
Teljes mértékben ✔️
- Mamám és a rokonok meglátogatása
Ez is ✔️
- Sok mozgás, biciklizés, úszás, túrázás stb.
Háááát...a legutóbbi biciklizésem balesettel végződött, úgyhogy ezt nem nagyon sikerült megvalósítani. Úsztam is, futottam is 1x-2x, de nem ennyit szerettem volna. ☹️ez nekem❌
- Az összes Marvel film megnézése
Ez teljes fail 😂❌
- Netflix augusztustól :
- A jó hely, Alexa&Katie, Hazug csajok társasága... 
Megvolt-megvolt!! :) ✔️
 + még volt egy olyan, hogy 3 angol könyv elolvasása is, de ez olyan nagy cél volt, hogy nem írtam ki a blogra 
Egyébként nagyrészt ezt is elbuktam, de a Harry Potter and the Philosopher's Stone-ban a feléig eljutottam, ezenkívül olvastam egy kicsit a Girl online-ból is. 😀 Úgyhogy ez számomra siker is meg nem is, a Harry Potterért nagyon büszke vagyok magamra. ✔️

Igazából kb. így telt a nyaram...
Mivel ez egy havi összegzés is még gyors az adatok augusztusban: 
20 könyvet olvastam össze-vissza , mikor melyikhez volt kedvem, úgyhogy nincs mérhető adat. 😂💪

A nyáron beszerzett könyvek száma: 13 


Remélem neked is jól telt a nyarad! 

Elég össze-visszára sikeredett, de most ez így alakult...Kell ilyen is. 


Köszönöm szépen, hogy itt voltál és olvastál, várlak a következő bejegyzésemnél is! Addig is jó olvasást kívánok mindenkinek, ❤
Lilla


 

Megjegyzések

Legolvasottabbak

Leiner Laura: IOV - trilógia

Nyári Mit olvassak?

1 út - 20 könyv Te melyikeket választanád?