A gamerek könyve...Ecsédi Orsolya: Nyanyacraft


Ma egy igen különleges és jó kis könyvről hoztam nektek értékelést. 
A Luthien Könyvvilága blogon nyertem meg ezt a regényt. Természetesen nagyon örültem neki, de azért arra nem számítottam, hogy ennyire jó lesz. 
Leültem, hogy csak beleolvasok, és hiába az elég nagy korkülönbség ugyanaz történt velem, mint a 12 éves Ádámmal "Nem tudtam abbahagyni az olvasást, míg a végére nem értem." Igazából ez történt velem is. Úgy indult, hogy csak olvasok belőle egy kicsit lefekvés előtt, erre mire föleszméltem, hogy éjjel 11 óra, már a felén túl is voltam. 
Ecsédi Orsolya stílusa nagyon tetszik, szórakoztató, humoros, mégis tanító és komoly volt. Tökéletes egy 10-12 éves gyerek számára. 
A borító és a cím is figyelemfelkeltő, nem lepődnék meg, ha emiatt olyan kissrácok is elolvasnák, akik eddig egy betűt sem olvastak el önszántukból. Úgy gondolom, hogy a mai fiataloknak, a kisiskolásoknak pont ilyen könyvekre van szüksége. Most már (sajnos, nem sajnos) nagyon sok fiatal belekóstol a gamerek, a számítógépes játékok világába. Legyen szó Minecraft-ról, Fortnite-ról, vagy akár csak egy egyszerű "tűz-vizes" Y8-as játékról, jelen van az életükben. Ez a könyv pedig pontosan ezeknek a játékoknak a veszélyeire figyelmeztet. Ha sokat ülsz a számítógép vagy az XBox előtt, hamarosan téged is elnyel az a másik valóság, amit a játék alakít ki a játékos fejében egy idő után. 
Báti is ebbe a helyzetbe kerül, és neki is csak az a szerencséje, hogy Zizu és Anka mellette állnak és segítenek neki. 
Szerintem ez egy fantasztikus könyv volt, és nem csak a fiataloknak, hanem igazából bárkinek szórakoztató lehet. 
Ha nekem 11 éves kisfiam lenne, biztos, hogy a kezébe nyomnám, hogy olvassa el...De mivel itt még nem tartok, az osztálytársaimmal (igen, sajnos elég sokan még mindig játékfüggők, amikor ezt valószínűleg már ki kellett volna nőni 😂) ismertetném meg a regényt, hiába kisgyerekeknek íródott. 
A kell egy csapat sorozat 2. része ez, viszont szerintem magában is teljesen megállja a helyét. Nem olvastam az első részt, értettem és nagyon is szórakoztam az olvasása közben. 

Csak ajánlani tudom!! 😉
Remélem, hogy meghoztam a kedvedet a könyvhöz, és remélem, hogy minél több fiatalnak lesz lehetősége elolvasni ezt a regényt, 

Köszönöm, hogy itt voltál és olvastál, várlak máskor is! ❤☺
Mindenkinek további, olvasmányélményekben gazdag napot kívánok! 📕
Lilla


Megjegyzések

Legolvasottabbak

Leiner Laura: IOV - trilógia

Nyári Mit olvassak?

1 út - 20 könyv Te melyikeket választanád?