Tavaszi piknik 2020


Mostanában nagyon sok új book tag készül és engem is rengetegre hívnak ki, már nem is tudom, hogy hányat ígértem meg (aztán meg vesztettem szem elől. :/) De, most itt vagyok egy újabb book tag-gel, amire kedves molytársunk, @molyanka és @Regike9 (Moly.hu) hívott ki. Ez a book tag nem már, mint a Tavaszi piknik book tag

Tavaszi piknik BookTag 2020
https://moly.hu/karcok/1420993

1. Szerelmi zsongás – A kedvenc műfajod
Nagyon szeretem a fantasy-kat, de az ifjúsági címkével ellátott könyveket is a kedvencek között vannak.
2. Légy a levesben – Egy könyv a kedvenc műfajodból, ami mégsem tetszett
Ide talán A villámtolvaj c. könyvet tudnám mondani. Nem volt rossz, de nem tetszett túlságosan. (kicsit jobbra számítottam a nagy felhajtás miatt 3,5/5 nekem)
3. Pocsolyába léptem… – Egy könyv, amivel alaposan mellényúltál:J. K. Rowling – John Tiffany – Jack Thorne: Harry Potter és az elátkozott gyermek
A 7 rész után ez elég gyenge volt...és még erre mondják, hogy a 8. (!) Harry Potter.
4. Minden évben virágzás – Egy könyv, amit a legtöbbször olvastál újra:
Nem vagyok az a nagy újraolvasós típus, viszont ebben az évben van pár régi kedvenc újraolvasása tervben, eddig a Minden, minden az, amit 2x olvastam (meg persze sok mesekönyv). ITT olvashatod róla a véleményemet.
5. Magnólia bimbó – Egy könyv, aminek a borítójába szerelmes vagy: 
Sok ilyen van..., de ide most mondom ezt: 

Chris Colfer: A Kívánságvarázslat 

6. Hangyák a sütiszeleten – Egy könyv, amit mindenki szeret, csak te nem:
Biztos, hogy nincs olyan könyv, amit csak egy ember nem szeret, de ide sorolnám Leiner Laurától a SzJG-t .
7. Milyen volt szőkesége….? – Egy könyv, aminek alig emlékszel a tartalmára:
Nincs ilyen, mindig emlékszem a történetre, amit olvastam. (ha meglátom a borítót rögtön beugrik) ha nagyon muszáj, ezt mondanám: - bár erre is emlékszem, csak nem mindenre :D - 

Tűzkönny

8. Madárcsicsergés, színtiszta madárcsicsergés – Egy könyv, amit mindenkinek ajánlanál: (nem mindent lehet, mindenkinek ajánlani, de ezeket talán mindenkinek érdemes lenne elolvasni)
Több is van: 

Nicolas Vanier: Belle és Sébastien

Frances Hodgson Burnett: A padlásszoba kis hercegnője

Szabó Magda: Abigél 

9. Ribizli lekvár – Egy fanyar-édes igaz történet, amit szeretsz:
Igaz történet alapján nem olvastam még könyvet, de ez a könyv igazából igaz történet, hisz jelen van a mindennapos életünkben a mondanivalója és a benne történt bántalmazások
 R. J. Palacio: Az igazi csoda 
10. Anyád kockás terítője – Egy régi, megviselt könyv, amitől sosem válnál meg:
Ide mindenképpen ezt a könyvet szeretném hozni: 

Fekete István: Bogáncs Anyumé volt, neki is kedvenc, nekem is. *-* Igaz, hogy van egy szebb állapotú példányunk is a könyvből, biztos, hogy nem válnék meg tőle.












Köszönöm, hogy itt voltál és olvastál, várlak a következő bejegyzésemnél is! ;)
@molyankának és @Regike9-nek pedig köszönöm szépen a kihívást! =)
További szép napot mindenkinek! ❤
Lilla

Megjegyzések

Legolvasottabbak

Leiner Laura: IOV - trilógia

Nyári Mit olvassak?

1 út - 20 könyv Te melyikeket választanád?