Az utolsó remény

Anne Plichota - Cendrine Wolf : Az utolsó remény

A végén egy kicsit nagyobb fordulatra számítottam...
De kezdjük az elején.


Az utolsó remény 



A könyv hátulja (igen, ez megint úgymond a vége, de mindegy, mindjárt rátérek a lényegre Kedves Olvasóm, tarts ki!😅) azt ígéri az olvasónak, hogy Oksa olyan lesz, mint Harry Potter lányban, ami szerintem súlyos hiba. :D

Első gondolatom, amikor megláttam a könyvet az volt, hogy "Ez vajon azért 600 oldalas, mert 2 író írta és megkétszereződött az átlag 300 oldal?"...nem tudom, de a 300-400 oldalon én is azt éreztem, hogy simán be lehetne ott fejezni és függővéggel bezárni, a többit pedig bővítve a 2.kötetben kiadni. (és nem csak azért, mert majd leszakadt a kezem, miközben olvastam)
A történet Oksáról és a családjáról szól, akik elköltöznek. A lány hamarosan rájön különleges képességeire és a többi, és a többi. Megtud egy csomó mindent, történik vele ez, az aztán meg kapunk egy függővéget a 600 oldalas regény befejezése után. 😂Ilyenkor kicsit ki szoktam akadni...
A történet izgalmas volt, a varázslatok és a növények leírása nagyon tetszett, azonban tényleg egy kicsit nagyobb fordulatra számítottam, nem volt semmi "Na Ez Igen!" érzésem. Oksát sem szerettem meg különösebben, mondjuk nagyon is tudtam vele azonosulni, főleg abban, hogy előbb cselekszik, mint gondolkozik (sokszor előfordul velem is).
Az eleje eléggé hasonlított a Harry Potterre, de a vége sajnos egyálatlán nem; tényleg fordulatot vártam, na! Ezenkívül több helyesírási hibát is felfedeztem a könyvben, ami szerintem elég gáz, tekintve, hogy Könyvmolyképzős, 2 korrektor által ellenőrzött könyvről van szó...
De egyébként tetszett. :)
Ui. : Édéfia (a külön világ, amire - pontosabban amiért - kb épül az egész cselekmény) leírása is tetszett és az arról mesélt történetek. (főleg Abakumé! Az nagyon király volt!)

Közel sem lett kedvenc, de örülök, hogy elolvastam ezt az akciódús, kalandos és izgalmas történetet.


Köszönöm, hogy itt voltál/(vagy) és olvasod a blogom, várlak a következő bejegyzésemnél is - ha nem szeretnél lemaradni a blablabla, amit a videósok szoktak mondani 😂 -... Szóval, ha úgy gondolod megérdemlem kövess be (kis fül, magamról rész alatt - - >rendszeres olvasás). Ha van valami gondolatod a témával (vagy bármi mással kapcsolatban) oszd meg velem a megjegyzésekben vagy hozzászólásban! Érdekel az olvasóim véleménye. (ha egyáltalán fölfedezte valaki ezt az eldugott kis blogot, amit egy őrült könyvmoly ír)
Röviden: Szia/Viszont látásra/Good bye! Köszönöm, hogy itt voltál! :)
További szép napot kívánok mindenkinek !
Lilla

Megjegyzések

Legolvasottabbak

Leiner Laura: IOV - trilógia

Nyári Mit olvassak?

1 út - 20 könyv Te melyikeket választanád?