Random book tag

A book tag címe ismeretlen, ezért kereszteltem Random book tag-nek. 
A kihívást köszönöm szépen @Félix -nek (Moly.hu)




1. Kedvenc műfajod. És miért ez?
Talán a fantasy. Mert nincs két ugyanolyan fantasy, mindegyik egyedi, vagy a világfelépítés vagy a szereplők miatt. ( ezen kívül szeretem az ifjúsági v. gyermek- és ifjúsági irodalom címkével ellátott könyveket is)


2. Egy könyv, ami véleményed szerint csodálatos idézetek kimeríthetetlen tárháza? 
Nicola Yoon: Minden, minden Véleményemet ITT olvashatjátok róla.

3. Magyar vagy külföldi írók? Melyiket olvasod szívesebben és miért?
Mindkettőt szeretem, egyiket sem jobban, mint a másikat. Többet olvasok külföldi íróktól, de mostanában igyekszem havi 3 könyvet min. magyar írótól olvasni.  

4. Használsz bármilyen könyvjelzőt vagy sarokhajtogató vagy? 
Természetesen (legalábbis nekem természetesen :D) könyvjelzőt használok; nem szeretem a sarokhajtogatás, de kinek mi. :)

5. Ha véletlenül a kedvenc sorozatodban találnád magad, és ismernéd a végkifejletet, mit tennél? Hagynád, hogy ugyanúgy történjenek a dolgok vagy megváltoztatnád?
Ugyan sok könyv van, ami érdekelne más végkifejlettel is, de én megváltoztatni nem változtatnám. 

6. Az utolsó könyv, amit vettél? 
Zoe Sugg: Girl online (angol *-*)

7. Melyik könyv érintett meg eddig a legjobban? 
Sok könyv megérintett eddig... - Egy kutya négy élete/útja 
                                                 - Az igazi csoda
                                                 - Ég veled

8. Könyv, amiben a legjobban csalódtál? 
Leiner Laura: Szent Johanna Gimi ( az első még elment, a 2-at már nem bírtam befejezni se)

9. Melyiket szereted jobban: megvenni a könyveket vagy kölcsönkérni?
Régebben csak kölcsönöztem, de mióta fönt vagyok molyon sokkal több könyvet veszek...és van, amit bánok, hogy könyvtárból olvastam, mert nem tudom újraolvasni a saját példányomat.

10. Véleményed szerint melyik a legjobb kötelező olvasmány?
Nem is tudom, én eddig mindet szerettem. A Kinizsi Pált Anyumtól kaptam, úgyhogy az még jobb élmény volt, úgyhogy talán ez, vagy a Vuk. :) De nekem tetszett A kőszívű ember fiai és az Egri csillagok is.

Köszönöm, hogy itt voltál, várlak a következő bejegyzésemnél is! (ha gondolod rendszeres olvasómmá is avathatlak :D - tudom, katasztrófa vagyok :D)
További szép napot és kellemes ünnepeket kívánok mindenkinek, aki idetévedt! 😉😊
Lilla

Megjegyzések

Legolvasottabbak

Leiner Laura: IOV - trilógia

Nyári Mit olvassak?

1 út - 20 könyv Te melyikeket választanád?