Maradj otthon BOOK TAG


Nagyon szépen köszönöm @AniTiger-nek (Hagyjatok! Olvasok! blog), hogy kitölthetem ezt a csodás tag-et. Az ő válaszait ITT olvashatjátok. 
De akkor lássuk, mik az én válaszaim. :) 

Lakás - Hol, hogyan szeretsz olvasni? 
Általában az ágyamban olvasok, fekve vagy ülve, de van, mikor az íróasztalomhoz ülök le könyvvel a kezemben. De mindig is vágytam egy ilyenre :















Konzerv - Egy könyv, amit mindenképpen be kell szerezned otthonra :
A kívánságlistámon általában nincs sok könyv, mert csak azokat teszem fel oda, amikre tényleg nagyon vágyom, azonban mostanában eléggé gyarapodott ezen könyveknek a száma.
Ma érkezett meg A vándorló palota című új szerzeményem, viszont nagyon szeretném még beszerezni Kerstin Gier Silber-trilógiájának 3. részét, mert az még nincs meg nekem és nagyon kíváncsi vagyok rá. 














Gumikesztyű - Egy könyv, amihez más nem érhet, mert senkinek nem adod kölcsön:
Nagyon nincs ilyen könyvem, mindig szívesen (bár bevallom kicsit azért rettegve, hogy valami baja lesz) adok kölcsön könyvet - persze csak olyan személyeknek, akikről tudom, hogy vigyáznak rá - , de az angol díszkiadásos Harry Potter és a bölcsek kövémet nem szívesen adnám kölcsön senkinek; ilyen a kevésbé ismer Chris Colfer Mesék földjén sorozatának 2 része is, amiket max. csak azért adnék kölcsön bárkinek is, hogy minél többen elolvassák, (mert szerintem brilliáns egy könyv).


Szájmaszk - Egy borító amelyen nem látszik az arc alsó része 
 Ilyen könyvem szerintem nincs, csak olyan, amin egyáltalán nem látszik az arc. 













WC papír - Egy könyv, amire kár volt papírt pazarolni
Nem nagyon szoktam kijelenteni, hogy "Na, erre kár volt papírt pazarolni.", de azért vannak olyan könyvek, amik nekem nem tetszettek, ettől függetlenül másnak tetszhet. Ilyen volt a Suzy P. sorozat, Szűcs Vanda "sorozata" és a Hűvösvölgyi suli, de azért nem voltak olyan nagyon vészesek, egyszer el lehetett olvasni őket.


Koronavírus - Kedvenc koronás borítód 

Jótett ​helyébe (Jók és Rosszak Iskolája 3.) 

ugyan nem korona, hanem tiara ( :D), nagyon jó könyv volt.


Karantén - 3 könyv, amit el szeretnél olvasni mostanában

  • Agatha Christie: Tíz kicsi néger
  • Diana Wynne Jones: A vándorló palota 
  • Anne Plichota - Cendrine Wolf: Az utolsó remény 



TV/Netflix - 5 könyv, aminek imádtad a filmadaptációját
Nem szoktam elolvasott könyv után megnézni az abból készült filmet, szeretem, ha megmarad úgy minden, ahogy én képzeltem el, de azért párat tudok mondani: Az igazi csodát filmen és könyvben is imádom, A Harry Pottert láttam természetesen, de a könyv azért jobban tetszett, aztán ott van még a Gorillák a ködben is.


Internet böngészés - 3 könyv, aminek nagyon vártad/várod a megjelenését:
Nem szoktam gyakran nézni az új megjelenéseket, úgyhogy ide nem tudok semmit írni. Általában 2019 előtti megjelenésű könyveket olvasok.

Kézmosás - 1 könyv, amit már azelőtt is olvastál, hogy menő lett


A Minden, mindent még azelőtt olvastam, hogy megjelent volna  a film, előtte nem tűnt fel, hogy különösebben imádnák, de a film után kb. mindenki azt olvasta. Véleményemről ITT olvashattok.


Köszönöm, hogy itt voltál és, hogy olvastál, várlak a következő bejegyzésemnél is! :)















Megjegyzések

Legolvasottabbak

Leiner Laura: IOV - trilógia

Nyári Mit olvassak?

1 út - 20 könyv Te melyikeket választanád?