Miért????...#azénkaranténsztorim

Fogalmam sem volt eddig, hogy erről is lesz szó a blogon, de most eljött ez a pillanat is.
Mint sokan másoknak, nekem is megtetszett a 7szobablog instagramos kezdeményezése  innen jött az ötlet, hogy írni kéne erről is.
Természetesen nem vagyok tudós, nem tartozok a "nagyokosok" közé és valljuk be...én ezt csak egy tizenéves szemszögéből tudnám bemutatni nektek.
Mivel nekem nincs sok a témához illő könyvem elég bugyuta lett a tornyom, de azért megosztanám veletek, íme:
Nem figyeltem különösebben arra, hogy jól nézzen ki a fotó, hogy szép legyen a háttér, hogy tele legyen filterrel és a többi dolog, mert ezt úgysem lehet szépíteni. (nem a képet, az így is elég gyatra lett :D), hanem magát a helyzetet. De! Fő, hogy gondolkozzunk pozitívan, persze, mint mindig.
(egyszer csak csöngetnek-közelgő vihar - üvöltő szelek - a sötétség fogságában - Ég veled - légy jó mindhalálig )
Mikor megtudtam, hogy nem lesz suli, mert bezárnak az iskolák a helyzet miatt, nem úgy reagáltam, mint ahogy a legtöbb ember elképzelné...
Nem örültem neki, hisz' eleve nem a tanulásért vagy a tanárok miatt olyan jó iskolába menni, hanem a baráti társaság, a (hülye😂💕), de legtöbbször összetartó osztály miatt.
Az első 1-2 héten nagyon szarul voltam, idegskedtem, mindenen stresszeltem, aztán kezdtem megszokni, hogy nem kelek fel minden nap 6 - kor, hogy időben beérjek a suliba és kezdtem elfogadni, hogy ez van, hamarosan remélem vége, addig is nem nyafogunk, hanem tűrjük.
Ma van több, mint egy hónapja, hogy nem találkoztam a családomon kívül szinte senkivel, nagyon furcsa érzés. Hiányoznak...mindenki, még az is, akinek valószínűleg én eszébe sem jutok és inkább élve elásna, mint, hogy hiányozzak neki.

Bemutatnám az én napomat:

  • 7-7:30as kelés
  • Home-school azzal a sz*% rendszerrel
  • Online (ezt is megéltem...) fuvola, zongoraóra
  • Videóchat a barátnőkkel
  • Olvasás, edzés stb. stb. 
Anyum szemszögéből:

  • Idegeskedés
  • Idegeskedés
  • Veszekedés
  • Még egy kis idegeskedés
  • Gőzerővel tanulás (estisuli) 
  • Veszekedés
  • TV-zés, természetesen az én szobámban
Ubul (kutyánk) szemszögéből:

  • A. , mint mindig, most is már hajnalban kijön hozzám, megetet, játszik velem aztán csörömpöl egy kicsit, valami nagy berregő valamit javít. 
  • Furcsa, de mostanában sokkal többet látom Lillát és a többieket is, biciklivel jönnek...alig várom, hogy megint meglátogassanak. 
A könyveim szemszögéből:

  • Végre nem azokat a könyvtári könyveket olvassa, végre nem porosodunk többet a polcon. 
  • Többet is olvas mostanában, de jött pár új lakó is. 
Eléggé megbolondultam ebben a karanténban szerintem...főleg,hogy írtam egy ilyen bejegyzést. 

Köszönöm, hogy itt voltál, várlak a következő bejegyzésemnél is! :) 
(ha gondolod, ne felejts el követni, de persze úgyse követ szinte senki a bloggerben, csak molyon; mégis jólesne :DD) 
További szép napot és kitartást kívánok mindenkinek! 💕
Lilla




Megjegyzések

Legolvasottabbak

Leiner Laura: IOV - trilógia

Nyári Mit olvassak?

1 út - 20 könyv Te melyikeket választanád?