Kristina Ohlsson: Az üveggyerekek (egy fantasztikus történet kezdete)



Kristina Ohlsson: Az üveggyerekek

















8 éves voltam, amikor Mikulásra Kristina Ohlssontól A kastély titka című könyvet kaptam. Teljesen lenyűgözött, izgalmas volt, kalandos és néhol elég ijesztő is. 
A Bátyám kapta Az üveggyerekeket, én akkor nagyon féltem tőle, az elején a képtől is (persze, hisz' elég félős voltam) és még ő is ijesztgetett vele. Úgyhogy a könyv közelébe sem mentem évekig, most viszont itt volt már az ideje, hogy elolvassam, és nagyon örülök, hogy nem halogattam tovább.
Sajnálom, hogy nem akkor olvastam el, mikor 8-9 éves voltam, biztos, hogy sokkal nagyobb hatással lett volna rám akkor. (Nem mintha így nem lett volna nagy hatással rám...)
Így, hogy X* évesen olvastam nem volt már annyira félelmetes és a végére sejtettem is, hogy ki/mi az okozója a furcsa jelenségeknek. "Így, hogy csak most fejeztem a be a könyvet azért kicsit borzongok." - írtam a naplómba a könyv befejezése után, kb. fél10-kor. És ez teljesen igaz, attól még,  hogy valaki pl. 30-40 évesen olvassa el, biztos, hogy egy kicsit ő is a hatása alá fog kerülni.
Jegyzetek: A főszereplő lányról mindig azt hittem, hogy fiú, hiába "ie" van a Billy végén. ;
Biztos, hogy fogok még olvasni az írónőtől.
Izgalmas ifjúsági könyv a javából, elolvasni, én nagyon élveztem.

Remélem meghoztam a kedved a könyvhöz, tényleg megér egy próbát! =)
Köszönöm, hogy itt voltál és olvastál, várlak a következő bejegyzésemnél is!
Ha van a témával kapcsolatban (vagy igazából bármi mással kapcsolatban) valami gondolatod, élményed , nyugodtan írj megjegyzést, ne tartsd magadban; és ha nem szeretnél lemaradni az új bejegyzésekről, kövess be (meg mindenféle izébizé, amit a videósok szoktak mondani....szóval csak annyi, ha rendszeres olvasóvá válsz, az nagyon jól fog esni =D). 😊

Témához kapcsolódó bejegyzésemet ITT olvashatod.

Animus, Budapest, 2014256 oldal · keménytáblás · ISBN: 9789633243039 · Fordította: Bándi Eszter

További szép napot mindenkinek! ❤
Lilla

Megjegyzések

Legolvasottabbak

Leiner Laura: IOV - trilógia

Nyári Mit olvassak?

1 út - 20 könyv Te melyikeket választanád?