Mr. Darcy nyomában

Erin Butler: Mr. Darcy nyomában 
Ezt a könyvet még a könyvhéten vettem. Nagyon megtetszett a borító és az is, hogy elvileg fontos szerepet játszott a könyvben Jane Austen.
A regény Lizáról szól, aki 16 éves koráig azt hitte, hogy nincs szüksége a szerelemre...aztán hirtelen betoppant az életébe egyszerre 3 fiú is. Természetesen a lány teljesen megzavarodott, egyik fiú után ment a másikhoz, sajnos ő se nagyon tudta, hogy mit kezdjen a helyzettel...
A történet eleje nagyon tetszett, a hangulata is nagyon jó volt, azonban a végére kicsit kezdtem megunni az egész huzavonát. Molyos értékelésemben így fejtettem ki véleményemet:
"Ugyan megfogadtam, hogy biztos, hogy elolvasom majd Jane Austen könyveit, ezzel egyidejűleg megfogadtam azt is, hogy soha többet nem olvasok Erin Butlertől."
És igen...valahogy így is érzem.

Csillagos értékelésem: 3,5/5
Kedvenc idézetem:" Van, hogy az ember nem tudja értékelni azt, amije van, mindaddig, amíg majdnem el nem veszíti."
Ajánlom: Igazából nem sok mindenkinek, de 12 éves kor felettieknek. :D

Studium Plusz, 2014
288 oldal · ISBN: 9786155463648


Megjegyzések

Legolvasottabbak

Leiner Laura: IOV - trilógia

Nyári Mit olvassak?

1 út - 20 könyv Te melyikeket választanád?