A körző titka

A körző titka 





Időfutár sorozat 1. rész





Budapest, 2014
400 oldal · puhatáblás · ISBN: 9786155441035

Ha megnéztétek a borítót, rögtön feltűnhetett, hogy 1 szerző helyett 3 is szerepel rajta. Ugyanis ezt a könyvet három magyar író írta. Gimesi Dóra, Jeli Viktória és Tasnádi István.
Nagy lelkesedéssel kezdtem bele a könyvbe, mert rengetegen ajánlották. Aztán mikor 2-3 hónapi várakozás után végül kikölcsönözhettem a könyvtárból és belekezdtem...hát, eléggé meglepődtem.
Először a könyv stílusa tűnt fel, nem nagyon tudom, hogy melyik szóval illessem, a legjobb talán az rá, hogy érdekes.
Nagyon kíváncsi voltam, hogy ebből a szuper alaptörténetből mit fognak kihozni. És igen, a könyv feléig kb. csak vártam, nem igazán történt semmi, nem is éreztem azt, hogy én ezt nagyon olvasnám, elmaradt az az érzés, ami akkor szokott előjönni, mikor egy tényleg jó könyvet olvas az ember. Egy kicsit azt is érezni lehetett, hogy nem egy író írta meg/találta ki és fogalmazta meg. Furcsa volt az is, hogy egy teljesen valódi, Budapesti történet, de mégse, mert közben meg ilyen "természetfeletti", valószerűtlen dolgok történtek. (vagy pont, hogy nem történtek) Nem is fantasyt, de nem is sima ifjúsági-regényt olvastam. Érdekes volt.
Legnagyobb meglepetésemre a végére végre kezdtek beindulni a dolgok.
<<Spoiler>> Megtudtuk, hogy ki is valójában a furcsa Sándor bá és a róla szóló történet volt az, amire azt tudtam mondani, hogy ez igen<<Spoiler>>

A vége nagyon ötletes volt, bármennyire is lehetetlen.
Szerintem folytatni fogom a sorozatot. :)

Egyáltalán nem lett kedvenc, közel sem volt hozzá, de a végét nagyon élveztem és örülök  hogy nem hagytam félbe. 

(Ui. : a borító nekem nagyon nem jön be, messziről jól néz ki - közelről már nem annyira)













Megjegyzések

Legolvasottabbak

Leiner Laura: IOV - trilógia

Nyári Mit olvassak?

1 út - 20 könyv Te melyikeket választanád?