Collen Houck: A tigris átka

Szenvedély. Sors. Hűség. 
Kockázatnád mindezt azért, hogy megváltoztasd a végzeted?

Ez a könyv...
Becca Fitzpatrick szavaival élve: "...édes románc és szívdobogtató kaland."
És az én véleményem:
Majdnem ugyanez.  :D
Nagyon tetszett az alaptörténet és igazából annak kidolgozása is..., viszont sajnos ennek a könyvnek az olvasása közben olvastam más könyveket is, így több, mint egy hónapig tartott, míg befejeztem. Volt egy időszak, amikor egyáltalán nem kötött le. Ezt foghatom magamra is, de sajnos egy kicsit a könyvre is, a felénél kb. voltak olyan részek, amiket iszonyatosan untam.
A végén már csak úgy voltam vele, hogy érjek már a végére annak az 530 oldalnak, aztán azon vettem észre magam, hogy órák óta olvasok és nem "kényszerből", hanem élvezetből, a végére teljesen elkápráztatott a történet.
Kelsey már az elején szimpatikus volt erősnek, határozottnak látszott...,mindaddig míg meg nem jelent Ren. :D -, de ez mellékes.
A kalandok egészen a 360.oldalig kiszámíthatóak és kicsit sablonosak voltak számomra, de az utolsó már nagyon tetszett.

Összességében tetszett, csak ne húztam volna egy hónapig az olvasását... :/
Remélem sikerül minél hamarabb beszereznem a folytatást, mert folytatni fogom, az biztos.

Ha esetleg olvastad a sorozatot vagy tervezed, írj nyugodtan, érdekel a véleményed/kérdésed vagy akár az értékelésed!

További szép napot mindenkinek! Köszönöm  hogy olvastál! :)
Lilla

Megjegyzések

Legolvasottabbak

Leiner Laura: IOV - trilógia

Nyári Mit olvassak?

1 út - 20 könyv Te melyikeket választanád?