Februári összegzés

olvasmányok, tervek és új beszerzések

Március elseje van, úgyhogy ideje összegezni, hogy hogyan is telt a februárom...
Februárban 10 könyvet sikerült elolvasnom vagy elkezdenem.
Mivel ez egy rövid hónap volt, ez a szám nem túl sok (főleg úgy, hogy ebből 4-et még nem fejeztem be/most olvasok), de ettől függetlenül én meg vagyok elégedve ezzel a "teljesítményemmel" is. :) 
Ezek közül a Woman in black januárról csúszott át, a mesekönyvet pedig kihívás miatt kezdtem el, de abbahagytam. 



Így amiket teljes egészében februárban olvastam, azok a:
👀Mr. Darcy nyomában
🐕Mennyit ér egy kutyaélet
💌Lányok regénye 1. (Titkok, hazugságok, vallomások!) 
🐾Scott és Goldie (Egy állatotthon megmentésének izgalmas története) 
🐑Bárány Boldizsár 

Olvasása folyamatban: 

Collen Houck: A tigris átka
The princess diaries 3.
Böszörményi Gyula: Gergő és a bűbájketrec (😱❤️) 
és nem nagyon olvasom, de 
A sete bárány és a kuvasz is ide tartozik. :) 

Igaz, hogy nem mindegyik könyvről van bejegyzés a blogon, majd biztos, hogy lesz. 


És akkor most jöjjenek a februári könyves beszerzéseim: 

Összesen 24 könyvet vettem a hónapban (1 lemaradt a képről). 




Ezek közül 13 Alexandra raktárvásáros szerzemény
(kivéve a Figyelj rám!ot, amit a raktárvásáron vettem át, de egy molytól vettem)
A többi vagy könyvtári használt könyv, molytagtól vett könyv vagy barátnőtől vett könyv. :)


Úgy gondolom, hogy egy kicsit túlzásba vittem februárban...úgy látszik, bepótoltam azt is, amit januárban vettem volna. :D

Márciusban nem tervezek könyvet venni!! - aztán majd meglátjuk mi lesz-
Márciusban befejezem a február végén elkezdett könyveket és a könyvtárból kölcsönzötteket, utána pedig a saját könyveim olvasására fogok törekedni. 📚😁

Remélem nektek is jól telt ez a hónapotok, további szép napot kívánok! ^^

Lilla

Megjegyzések

Legolvasottabbak

Leiner Laura: IOV - trilógia

Nyári Mit olvassak?

1 út - 20 könyv Te melyikeket választanád?