Márciusi kedvencek - 2020

Hamarosan vége ennek a hónapnak is, ezért összegezném, hogy mik is voltak a kedvenc olvasmányaim, élményeim, filmjeim ebben a hónapban . (arról is szó lesz, hogy miket olvastam és miket szereztem be)
Ha van kedved, tarts velem! 😊

1. Olvasmányaim:

  

   befejezett könyvek száma: 4
   elkezdett könyvek száma: 2 (olvasásuk folyamatban)

   legjobb könyv az összes közül: 
mindegyik tetszett; legkevésbé talán az Időfutár 1. 
Tigris átkáról itt, az Időfutárról és a Minden, mindenről írt véleményemről az előző bejegyzések közt olvashatsz. :) 
A Minden, minden újraolvasás volt, a kutyusos könyv még nagyon régről van meg (kb. 7éve), végre el is olvastam, a többi meg csak úgy jött. 😉

2. Filmélményeim: 
    Gorillák a ködben: 🙈😊nagyon tetszett💗, kicsit durva, de legalább valóságos volt és semmit nem szépítettek benne. 
    Anyád-apád idejöjjön!: 👭újranézés; nem volt rossz😇
    Mintaapák sorozat: 😄van, mikor nem nézem, nem kedvenc👨

3. Beszerzések:

   CSAK 2 könyv (büszke vagyok magamra, hogy ebben a hónapban nem szaladt el velem a ló😋)

4. jó Élmények:
    blogírás, olvasás, Ubullal játszás, videochat a barátokkal, új laptop (pontosabban életem első laptopja 😆), biciklizés

Ez lenne az én márciusom egy újabb stílusban leírva (bocsi a sok emoji miatt, ehhez volt kedvem 😂), nem ez volt a legjobb hónapom, mindent olvastam össze vissza, a helyzet elvette a kedvem mindentől és egy ideig sokat idegeskedtem, de remélem minden jóra fordul majd és megint sikerül majd többet olvasnom.
Azt is sajnálom, hogy bezártak a könyvtárak,
sok sorozatot szerettem volna folytatni (pl. Üvegtrón sor., Az úr anyagai sor., Percy Jackson és az olimposziak sor., Időfutár sor., A tigris sorozat),
el szerettem volna kezdeni pár szaftos kis ifjúsági regényt is (pl.Égi tolvaj, A fiúknak, akiket valaha szerettem, A baljós kezdet, A nap is csillag, Késtél, Vaják) Ez most elég rosszkor jött, mert most már megvenni sem biztos, hogy tudnám őket, rendelni nem tudok személyesen meg nem is lehet, mert korlátozások vannak. (a digitális oktatást nem is említem inkább) Remélem hamar vége lesz...


Neked hogy telt a hónapod? 😉

Köszönöm, hogy itt voltál, várlak majd a következő bejegyzésemben is!
További szép napot és jó olvasást mindenkinek! 😊

Lilla


Megjegyzések

Legolvasottabbak

Leiner Laura: IOV - trilógia

Nyári Mit olvassak?

1 út - 20 könyv Te melyikeket választanád?