Őszi olvasmányaim 💜 + decemberi TBR

A iskola kezdetével máris kevesebb időm jutott az olvasásra és egy olvasási válság félébe is belekeveredtem, mégis sikerült azért olvasgatnom és jó sok könyv gyűlt össze, ahogy számolgattam. 
Ősszel 15 könyvet olvastam összesen. 
Ezek közül volt pár képregény (Naruto, Kázmér és Huba, Mosolyogj!, Sarah Andersen ...), voltak mesekönyvek is, mint például a Banyavész Ecsédi Orsolyától, (ő írta ezt is!: Nyanyacraft) és sok minden más.
Újraolvastam a Minden, mindent (Véleményem nem változott róla, még mindig jó *-*), elolvastam a Magisztérium első részét, olvastam magyar és külföldi íróktól, jó és kevésbé jó könyveket.
                                                                                      A 15 könyv közül 1
hatalmas
kedvenc lett (Papp Dóra: Tükörlelkek), 6 pedig öt csillagos (Vaspróba, PetePite, A mesés menedék, Kázmér és Huba, Banyavész, Mosolyogj). A Minden, mindent nem is kell mondanom szerintem, hogy még mindig szeretem és kedvenc. 
*Eléggé kiesett nekem ez az időszak. A sok tanulásban és rohanásban blogot sem írtam, de erről már beszámoltam egy korábbi bejegyzésben. :')*
ééés Nagyon sok könyvet félbehagytam vagy csak később folytattam.  


**a félbevágott🥑 = félbehagyott könyvek
A xy/5 értelemszerűen a csillagozás ⭐
Az első kép a Szeptember-Októbert, a második a Novembert foglalja magába. :)



❄❆a téli képpel lefedett rész mind az a könyv, amit decemberben folytattam/egészében akkor olvastam❄❆








update: most jöttem rá, hogy az Inside, Out&Back Againt és a Nanákat december elején olvastam  hupszi. 😂👌


őszi könyves beszerzések: 
Könyvvásárlás terén is érdekesre sikeredett az ősz. 
Szeptemberben nem vettem egyetlen egy könyvet sem :))...aztán októberben bepótoltam a szeptemberit is, míg novemberben sikerült visszafognom magam és csak két könyvvel gazdagodott a polcom. 16 új könyvecske került hozzám 2020 őszén. 

decemberi tbr
Mivel már nagyon benne vagyunk a decemberben úgy döntöttem, hogy a téli TBR-ról csak annyit, hogy hol tartok benne. 4 könyvet sikerült eddig elolvasnom a 12-ből. És kettő olvasása folyamatban. Remélem, hogy sikerül befejeznem őket még decemberben! :)

Összességében úgy gondolom, hogy nagyon jól sikerült a 2020-as ősz olvasás terén. Nagyon sok jó könyvet olvastam. 

Attól függetlenül, hogy már mindenki kirakta vagy leírta a havi összegzőket vagy az évszakos bontásokat, ha még nem mesélted, kíváncsi vagyok rá;), mehet megjegyzésben. :) 
Ez a bejegyzés egy kicsit össze-vissza lett, mert vagy négyszerre sikerült csak befejeznem, de azért remélem tetszett! Ha pedig érdekelnek a tartalmaim katt a rendszeres olvasás gombra!😊❤

Mindenkinek további szép napot és jó olvasást kívánok! ☺❤
Lilla


Megjegyzések

Legolvasottabbak

Leiner Laura: IOV - trilógia

Nyári Mit olvassak?

1 út - 20 könyv Te melyikeket választanád?