Év végi összegzés - 2020

2020-as értékelés/összegzés 

Elolvasott könyvek száma: 85 
Elolvasott oldalak száma: 21882 oldal
Beszerzett könyvek száma: 69



Top5 (+1) könyv: 
-Szabó Magda: Születésnap 
-Louis Sachar: Bradley, az osztály réme
-Papp Dóra: Tükörlelkek
-Lai: Inside Out & Back Again
-DiTerzilli, Holly Black: Spiderwick krónika - fantasztikus gyűjteményes kiadás
-Agatha Christie: Tíz kicsi néger (+1, mert ez is nagyon-nagyon tetszett, csak annyira nagyon hatalmába kerített, hogy rendesen félek tőle - kedvencelni sem mertem 😂😃 - Veletek volt már ilyen?)



2020-as beszerzések 

2019-ben megfogadottak közül: 
-Nem veszek sok könyvet. Attól függ, mi számít soknak...Ahhoz képest, hogy megfogadtam, hogy max "1 hónap 2 könyv"-et, vagyis 24 könyvet veszek, kicsit sok ez a 69, de szinte mindegyik olyan, aminek örülök s nagyon vágytam rá, úgyhogy nem bántam meg. 69 új könyvecském lett és úgy érzem, hogy ebben az évben a legtöbb olyan, hogy nagyon örülök, hogy megvettem/hozzám került. Nagy vásárlások nem voltak csak februárban és októberben, de egyébként sikerült elosztanom valamennyire és csak év végén tűnt föl mennyi is ez a mennyiség valójában. Egyáltalán nem bánom egyik könyvet sem, amit vettem.
-Megszerzem az 50-es plecsnit (elolvasok 50 könyvet) Sikerült, sikerült! Nem lett olyan sok kedvencem, mint tavaly és sok könyv nem tetszett, de azért így is akad egy pár emlékezetes olvasmányélmény és elolvastam 50 könyvet is.
-Jó pár angol nyelvű könyvet olvastam. Elkezdtem a Harry Pottert is és ugyan nem sikerült befejeznem év végéig, nagyon örülök, hogy legalább a könyv háromnegyedéig eljutottam. *.*
Így, ez is teljesítve:  Növelem az angol nyelvű regények számát . 

A jövőre vonatkozó fogadalmaim (könyvek terén): 
  • Megpróbálok tényleg figyelni arra, hogy ne vegyek sok könyvet (max, 12!), mérlegelem, hogy melyiket érdemes beszerezni, melyiket nem stb.stb,
  • Elolvasok min. 5 könyvet angolul. 
  • Növelem a saját könyveim olvasottságának %-át (60-80% a cél).
  • Olvasok klasszikusokat, szép irodalmat és elolvasom a kötelezőket, amiket ebben az évben nem olvastam még el. 



Nagyon fura volt ez az év számomra, és szerintem mindannyiunk számára is...Olvasás és élet terén is, de túléltük, és remélem jót hoz a jövő.
Mindenkinek boldog új évet kívánok! 🍀🐷😇💚

hamarosan újra jelentkezem, 
Lilla





Megjegyzések

Legolvasottabbak

Leiner Laura: IOV - trilógia

Nyári Mit olvassak?

1 út - 20 könyv Te melyikeket választanád?