Tündérmese BOOK TAG



Tündésmese BOOK TAG

Nagyon szeretem a book tag-eket, úgyhogy ebben a bejegyzésben egy book taget olvashattok majd. Jó szórakozást hozzá ! ☺️

1. Pinokkió – A fiú, akinek megnőtt az orra, ha hazudott
Hazudtál már egy könyvről, mert szégyellted, hogy tetszett?
Nem emlékszem ilyesmire, szerintem nem. 

2. A Szépség és a Szörnyeteg – A lány, aki nem a külsőbe szeretett bele
Melyik könyvet imádod, annak ellenére, hogy rémes a borítója?
Rosie Rushton: Poppy 

Nem a legszebb borító, a történet mégis nagyon jó volt. 


3. Hófehérke – Akire a szépségéért vadásztak
Vettél már meg könyvet csak a borítója miatt, és ha igen, mi volt az?
Persze! :D A tél jegyesei is például ilyen volt. 



4. Csipkerózsika – Akit elátkoztak, hogy aludjon, majd az igaz szerelem csókja ébresztette fel
Melyik a kedvenc könyves párod?
Szerelmes pár most annyira nem jut eszembe, de mint főszereplőpár, ők: 

  • Alex és Conner (Mesék földjén sorozat) 
  • Hermione, Harry, Ron (Harry Potter sorozat) 

5. A kis hableány – Aki feladta az életét a szerelemért
Szoktál kipróbálni új műfajokat vagy inkább maradsz azoknál, amelyeket ismersz és szeretsz? Ha kipróbáltál már újakat, melyik volt az utolsó ilyen könyv?
Legtöbbször inkább azokat a műfajokat olvasom, amik már beváltak. :) (ifjúsági irodalom, fantasy, klasszikus) 


6. Hamupipőke – Aki elvesztette a cipőjét éjfél után
Melyik volt az utolsó könyv, ami miatt fennmaradtál egész éjszaka?
Éjfélig még egynél se (rámoltották a villanyt, ha nem akartam akkor is :D), de például tegnap Szabó Magda Abigél c. könyve miatt maradtam fel sokáig. *-*



7. Rapunzel – Akit bezártak egy toronyba
Melyik volt a legrosszabb könyv, amit az elmúlt hónapban olvastál?
Az elmúlt hónapomat csupa jó könyvvel zártam, úgyhogy nincs ilyen. :) 


8. Aladdin – A szegény fiú, aki egy dzsinnt talált
Melyik volt az utolsó „könyvkincs”, amit találtál?
Legutóbb lomtalanításon bukkantam rá pár kincsre. :) 

9. Alice Csodaországban – A lány, aki a nyúlüregbe esett
Melyik könyv olvasása során érezted úgy, hogy egy teljesen új világba csöppentél?
Rengeteg ilyen könyvet olvastam már, többek között:

  • J. K. Rowling: Harry Potter 
  • Chris Colfer: Mesék földjén- A kívánságvarázslat; A Gonosz Tündér visszatér 
  • Böszörményi Gyula: Gergő és az álomfogók 
  • J. R. R. Tolkien: A hobbit


10. A békakirály – Az elvarázsolt herceg, aki újra emberré vált
Melyik volt az a könyv, amelyikről azt gondoltad, hogy utálni fogod, de végül mégis megszeretted?
Az, hogy megszerettem, túlzás, de jobb volt, mint gondoltam: Jókai Mór: A kőszívű ember fiai 


11. Jancsi és Juliska – Akik elvesztek az erdőben és egy boszorkány elfogta őket
Melyik testvérpár (fiú-lány) a kedvenced és miért?
Chris Colfer Mesék földjén sorozatából Alex és Conner a kedvenc fiú-lány testvérpárom. Egymás ellentétei, mégis összetartoznak, segítik és szeretik egymást. :) 


12. Piroska – Akit a nagymamának öltözött farkas felfalt
Melyik könyvben csalódtál azután, hogy beleszerettél a borítóba és a fülszövegbe?
Kerstin Gier: Rubinvörös. A borító gyönyörű, a történet se rossz, de sokkal jobbat vártam. 


13. Rumpelstilskin – Akinek senki sem tudja a nevét
Melyik az a könyv, amelyiket imádod, de nem kapott elég figyelmet?
Szerintem Soman Chainani Jók és Rosszak iskolájája sorozata, Chris Colfer: Mesék földjén sorozata és a Csokik és csajok sorozat is ide tartozik. Nagyon jók szerintem, több figyelmet érdemelnek. ❤️





A nap kérdése :
Neked mi a kedvenc BOOK TAG-od? 
Szereted az ilyen témájú blogbejegyzéseket?

Neked mik lennének a válaszaid? ;) 

A book tag-et
K. A. Hikari blogján találtam - Írásaim tárháza


Köszönöm, hogy itt voltatok, további szép napot és könyvekben gazdag délután! :) 

Megjegyzések

Legolvasottabbak

Leiner Laura: IOV - trilógia

Nyári Mit olvassak?

1 út - 20 könyv Te melyikeket választanád?