Kuckózzunk be együtt! ☕🌨️☃️



Ki ne szeretne bekuckózni egy csésze forró tea és egy jó kis könyv társaságában?

🎄Ebben a bejegyzésben igazi, karácsonyi hangulatot teremtő könyvekkel ismertetlek meg benneteket.🎄

1. J. R. R. Tolkien: Karácsonyi levelek 
Fülszövege: J. R. R. Tolkien gyermekei nem csupán az ajándékok miatt várták Karácsony apót: ők ugyanis minden évben képekkel illusztrált levelet is kaptak tőle! Mesélt nekik a házáról, a barátairól és arról, mi történik az Északi-sarkon. Az első levél 1920-ban érkezett, és jöttek húsz éven át, minden egyes karácsonykor(...) 
  •  Saját véleményem a könyvről:
Ez egy aranyos, bűbájos és ízig-vérig karácsonyi történet. Szórakoztató és érdekes volt, nagyon szerettem. 
 Ui. :Én is szívesen lettem volna Tolkien gyermeke. :) 

2. Matt Haig: A fiú, akit Karácsonynak hívnak 
  Fülszövege: Vajon a Télapó is volt kisfiú? Kik voltak a szülei? És hogyhogy nem öregszik? Miért titokban oson be a házakba? És mióta repülnek a szarvasok?! Kik azok a koboldok, és egyáltalán, milyen egy Igazmondó Grimpli? 
Ha ezek a kérdések régóta fúrják a te oldaladat is, ez a könyv neked szól (...)
  • Saját véleményem a könyvről:
Aranyos, megható és egyedi történet. Rengeteg fontos és komoly gondolatot tartalmaz, de ezt az író mégis át tudja adni ilyen varázslatosna, csodálatosan és mesésen. 
Szívből ajánlom ezt a könyvet mindenkinek! ❤️

3. Geronimo Stilton: A legszebb karácsonyi ajándék 

  Fülszövege: Rágcsáliában mindenki a karácsonyra készülődött, miközben én még mindig dolgoztam. Néhány órám maradt csupán, hogy ünnepi vacsorát főzzek 153 rokonnak (meg a barátoknak!) és megvegyem az ajándékokat. A bajuszom végére sem kívántam, hogy két szemtelen manó elrángasson az Északi-sarkra!
  • Saját véleményem a könyvről: 
Kifejezetten tetszett.Megmutatta, hogy a karácsony varázsa mindenkiben meg van.  A lelke mélyén mindenki hisz a karácsony varázsában. Jó hangulata volt a történetnek, szerettem olvasni.🎄

4. Charles Dickens: Karácsonyi ének 

"Gyönyörű karácsonyi történet, egyáltalán nem bántam meg, hogy elolvastam. :)" (@Kikiriki ; Moly.hu)


"Az egyik legszebb karácsonyi történet amit valaha olvastam. Nagyon megható, szomorú és elgondolkodtató. Kötelező karácsonyi olvasmány, mindenki számára. ;) 5/5" (@Lillsz ; Moly.hu)

 Ugyan én még nem olvastam, de jó kis karácsonyi könyvnek igérkezik. :-) 

+1 
5. Trixi könyvek: 
  • A mikulás tücsökfalván 
  • Hull a hó! 
  • Tüskés család- Téli örömök 
Ezek a rövid kis történetek is nagyon hangulatosak és felolvasásra is tökéletesek. :) 





A nap kérdése:
Olvastad ezek közül bármelyiket is? ☺️
Ha igen, melyik tetszett a legjobban? ☃️
Te mivel szoktál ráhangolódni a karácsonyra? 🎄

Köszönöm, hogy itt voltatok, további szép napot és könyvekben gazdag délutánt mindenkinek! :) 








Megjegyzések

  1. Szia!
    Én a Fiú, akit Karácsonynak hívtakot olvastam , és szép kiskori emlék a Tüskés család is:-) Most viszont kedvet kaptam a karácsonyi levelekhez, lehet hogy elolvasom!;-)
    További szép napot, köszi a bejegyzést:
    Anna

    VálaszTörlés
  2. Szuper könyv, jó olvasást hozzá! :)
    Köszönöm, neked is.
    Lilla

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Én a Karácsonyi éneket olvastam ezek közül kb. 3 éve karácsony előtt.
    Ne hagyd ki, megéri elolvasni :)

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Mindenképpen elolvasom majd. :) Köszönöm, hogy szétnéztél a blogomon. ;)
    Én pedig szívből ajánlom neked elolvasásra (vagy akár felolvasásra) Matt Haig karácsonyi könyveit, ebben az időszakban, tökéletesek.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

❤️

Legolvasottabbak

Leiner Laura: IOV - trilógia

Nyári Mit olvassak?

1 út - 20 könyv Te melyikeket választanád?