Év végi összegzés

2019 - es évértékelés/ év végi összegzés: 

Elolvasott könyvek száma: 67
Beszerzett könyvek száma: 68
Elolvasott oldalak száma: 17327

Top 5 (+1) könyv:

  • Böszörményi Gyula: Gergő és az álomfogók 
  • Charlotte Bronte: Jane Eyre 
  • Szabó Magda: Abigél
  • Matt Haig: Az igazmondó glimpi 
  • Kerstin Gier: Az álmok első könyve  
  • Rainbow Rowell: Fangirl (+1,mert ez is nagyon-nagyon tetszett :D) 

2019-es szerzemények :)

Örülök, hogy ebben az évben is nyújtottam a tavalyihoz hasonló teljesítményemet. Becsúszott pár "rossz" könyv is, de a többsége mind jó volt. A Molyos kitüntetéseket tekintve az 50-es plecsni megint meg lett, de jóval kevesebb plecsnit sikerült szereznem, mint tavaly, (amit egyébként nem bánok) . :) 
Ebben az évben szerencsére nem csak fantasykat olvastam, sokkal több szépirodalmat és ifjúsági irodalmat olvastam, aminek szintén örülök. Végre elkezdtem olvasni angolul, ezt a jövő évben is szeretném folytatni. Nagyon örülök annak is, hogy elindítottam a blogomat, tervezem csinálni 2020-ban is. 


A jövő évre vonatkozó fogadalmaim (könyvek terén) :
  • Nem veszek sok könyvet. (remélem tényleg sikerül is betartanom) 
  • Megszerzem az 50-es plecsnit (elolvasok minimum 50 könyvet) 
  • Növelem az angol nyelvű regények számát. 
Boldog új évet kívánok mindenkinek! 🐷☘️😇🍀



Megjegyzések

Legolvasottabbak

Leiner Laura: IOV - trilógia

Nyári Mit olvassak?

1 út - 20 könyv Te melyikeket választanád?