Könyves kincskeresés - 2020

BOOK SCAVENGER HUNT
És most jöhet a kérdés, hogy mi a franc ez, szóval:
Ez úgy történt, hogy @BacchanteBlues blogján láttam ezt a szuper kis "játékot", aminek a lényegét most csak így bemásolnám Bacchanteblues blogjáról: "
A könyvkeresős játék lényege, hogy 7 lépésben elvezet ahhoz az olvasmányhoz, amit legközelebb el kell olvasnod. A nagyobb választék miatt mókásabb egy könyvtárban végigmenni a feladatokon, de a bejegyzés írásakor még mindig nemzetközi kényszerpihenő van érvényben, és amúgy is túl sok az olvasatlan könyvem itthon, szóval ma a saját példányaimmal játszottam végig a kihívást."
Úgy döntöttem, hogy így fogom én is játszani most ezt a játékot. Ha érdekel, hogy melyik könyvet sorsolja nekem az univerzum, tarts velem. ;)

#1 Keresd meg a kedvenc könyvedet!
Nicolas Vanier: Belle és Sébastien
Sajnos nekem nincs meg itthon csak az eredeti Cécile Aubry-féle, de ha a játék végére szeretnék érni és nem már az elején elakadni, kénytelen vagyok ezt hozni.










#2 Keress egy könyvet egy írótól, akinek a család- vagy keresztneve megegyezik a kedvenc könyved írójának nevével!
Mészöly Miklós: Fekete gólya (Nicolas magyar megfelelője)

#3 Nyisd ki a könyvet a 74-dik oldalon! Válassz ki 2 szót a 3-dik sorból, és keress egy könyvet, melynek címében szerepel az a 2 szó!
Mivel az iszap, pattogzott és a vállig szóval nem találtam könyvet gondoltam kinyitom a 84.oldalon. (persze ott meg nem volt szöveg...) , így ezt egy kicsit megvariáltam, de végül "Második rész, A kaland" 2 sor segített ki a 83.oldalon.
Az álmok második könyvét hozom ide Kerstin Giertől. 

#4 Keress egy könyvet hasonló tartalommal!

Kerstin Gier könyvéhez hasonlóan, Böszörményi Gyula Gergő sorozata, aminek első része, a Gergő és az álomfogók nincs meg nekem, viszont a Gergő és a bűbájketrec c. könyv megfelel ehhez a ponthoz. A fő téma itt is a álom. A könyvet pedig kifejezetten ajánlom.








#5 Keress egy diver
se* könyvet hasonló címmel!
(*valamilyen kisebbséghez tartozó főszereplő vagy író)
Ide Nicola Yoon Minden, mindenét hozom, az írónő jamaicai. 


#6 Válaszd ki az egyik fő karakter nevét, és keress egy könyvet, melynek címében szerepel az a név!
Az egyik főszereplőnk, Olly miatt rögtön Charles Dickens Twist Olivérje jutott eszembe, úgyhogy ez a következő áldozat. :) Véleményemet a könyvről ITT olvashatjátok. 

#7 Nyisd ki a könyvet egy tetszőleges oldalon, és találomra mutass rá egy szóra! Ezután menj a kedvenc részlegedhez / polcodhoz, és válassz ki egy könyvet, melynek címében szerepel az a szó!
Az univerzum ezt a könyvet választotta számodra:
Füttyszó szóval nincs könyvem, 113.o.- pirított, 54.o.-kezdett , 128.o.-haszontalan, egy utolsó próbálkozás, ha így sem én föladom...96.o.- álomba, 103.o.-dö
rzsölt Na, végre! Álom szóval és a dörzsölttel is tudok hozni, és mivel az 'álmos könyv' sorozat következő része a dörzsölthöz Az ősök jogarát hozom, aminek alcímében szerepel a szó. 




Mint ahogy a képek elrendezése, maga a bejegyzés is kesze-kusza lett, de a végére csak kijött a könyv. :) Nagyon élveztem a játékot, köszönöm BachanteBlues-nek, hogy felkeltette az érdeklődésemet iránta; Peter love books-nak pedig köszönjük ezt a, még 2017-es játékot! 

Köszönöm, hogy itt voltál, várlak a következő bejegyzésemnél is! ❤
Ha érdekelnek a tartalmaim ne felejts el rendszeres olvasómmá válni, ha pedig van gondolatod a témával kapcsolatban ne tartsd magadban, kíváncsi vagyok rád! 😊

Mindenkinek további csodás napot kívánok! 
Lilla 

(képek forrásai: Librarius.hu, Líra oldala...)

Megjegyzések

Legolvasottabbak

Leiner Laura: IOV - trilógia

Nyári Mit olvassak?

1 út - 20 könyv Te melyikeket választanád?