Elveszett emlékek...


Emily the Strange - Elveszett emlékek
@Csaksimándorka-nál láttam meg először a könyvet. Neki nagyon tetszett és mások is jókat mondtak róla, így megvettem. 
Jó kis történet volt, azt kell mondanom...
A végén kicsit nagyobb csavarra számítottam, de így is megállta a helyét. 
A könyv eleje tetszett talán a legjobban, amikor nem csak én - az olvasó - , hanem maga a főszereplő sem tudott magáról szinte semmit. Tetszett ez a tudatlanság, amikor nem tudja ki, de a stílusából, az öltözködéséből és a ruhájából kiderül milyen is ő. Fogalmam sincs, hogy nevezzem, mert valószínűleg mindenkinek szemet szúrt az, hogy Emily the strange , de mégis sok már névvel is bemutathatnám főszereplőnket, aki történetesen egy lány, akinek a történet elején fogalma sincs arról, hogy: 
1. hogy hívják.
2. hogy hívnak bárki mást;
3. hol van; 
4. hogy került ide; 
5. hol lakik; 
6. hány éves (gyerek vagy csak töpszli?); 
7. semmiről, amit a születése óta tett;
8. macskás-e, vagy kutyás; 
9. besorolhatjuk-e egyáltalán e szerint az embereket;
10. mit írhattak arra a tizenegy oldalra, amit kitépett a jegyzetfüzetből;
11. miért történt ez vele;
12. meddig fog tartani, vagy 
13. mit kéne most tennie. 

Rob Reger és Jessica Gruner regényének 1. 13. oldalának 1. listájának átfogalmazása.

Alapjáraton nekem nagyon tetszett ez a könyv. 
Az alapötlet nagyon jó volt. Kaptunk egy nagyon jó alaptörténetet, azonban a végére kicsit elcsépeltnek éreztem, nem volt szinte semmi "Kábumm" dolog.
A fergeteges stílusa, a szuper alaptörténet, maga a borító és a csodás illusztrációk miatt megérdemli a 4,5/5 csillagot, de meg ám! 
 
Nagyon jó, fura és kicsit sem átlagos, de pont ez benne a jó! ; ) 

Örülök, hogy rátaláltam, nem alapmű, nem komoly és nem kell semmi nagyra gondolni, viszont annál szórakoztatóbb! (főleg ha nem vagy földhözragadt és mersz álmodozni, olyan hülyeségeken agyalni, mint, hogy honnan jönnek ezek a 'gyermekbarát' káromkodások a fordítónak/ a csajnak és a többi) 
Tetszett, ajánlom, és a folytatást pedig már most imádom! igazából még utána sem néztem a 2. résznek, csak kellett valami, ami rímel xD  

Olvasd el, ha mered! 

Köszönöm, hogy itt voltál!! 😃 Várlak a következő bejegyzésemben ! 😊
//Ha érdekelnek a tartalmaim ne felejts el rendszeres olvasómmá válni, nagyon hálás lennék érte ^^// Ha van valami gondolatod a témával kapcsolatban nyugodtan írj megjegyzést is!
Remélem tetszett nektek ez a kis értékelés és meghoztam a kedveteket a könyvhöz. 
További szép napot kívánok mindenkinek!  ❤
Lilla




 A 2 kötet együtt. :)


Megjegyzések

Legolvasottabbak

Leiner Laura: IOV - trilógia

Nyári Mit olvassak?

1 út - 20 könyv Te melyikeket választanád?