Áprilisi kedvencek 2020





Megint vége egy hónapnak, el sem hiszem, hogy ilyen gyorsan szalad az idő... 
Szóval megint elhoztam nektek az áprilisi összegzésemet. 

Olvasmányok 

Ebben a hónapban elég össze-visszára sikerültek az olvasások. Van amelyik átlógott márciusról, van, amelyiket pedig pont május 1-én fejeztem be.😄 
Így, úgy-ahogy meg van az 5 könyv. A darabszám nem sok, de az oldalszám annál inkább. 😊


//az értékelésért katt a csillagozásra//
Fekete István: Tüskevár (5/5)
Disney: Némó nyomában (5/5)
Anne Plichota - Cendrine Wolf : Az utolsó remény (4; 4,5/5 )
Kristina Ohlsson: Az üveggyerekek (4,5/5)
Leiner Laura: Késtél (4/5
 
Ezeken kívül olvastam még néha-néha a Girl online-t is. 

Filmélmények 

Nagyon sok filmet, sorozatot néztem ebben a hónapban. (köszönhetően a drága Netflix-nek ❤és a molyok ajánlásainak😉) Ezért lesz egy külön bejegyzés is a filmekről. :)
A magas lány
Babe
Kedves John / Dear John
Forrest Gump 

...a többit a következő bejegyzésben. 😊

Könyves beszerzések 
Ismét sikerült tartanom magam az 1 hónap 2 könyv "fogadalmamhoz" . Bár nagyon sokat nézelődtem az akciókon, végül mindig inkább kiléptem és nem rendeltem semmit. Büszke vagyok magamra, hogy ez megint sikerült.
Leiner Laura: Késtél
Dyana Wynne Jones: A vándorló palota

Mind a kettőt moly tagtól vettem.

Legjobb élmények 

A legjobb élmény ebben a hónapban talán az volt, hogy lett egy penfriend-em (egy olyan igazi :'D). Rengeteget beszélgettem vele, ezenkívül molyon is megismerkedtem egy velem egyidős lánnyal, akivel nagyon sokat üzeneteztünk az elmúlt időben. 
Azonban a legnagyobb szenzáció talán az volt, hogy találkozhattam a barátnőmmel. Végre láthattam 1 hónap után...Remélem hamar találkozhatunk majd újra. =) 


Viszonylag jó hónapot zártam, a suli kikészített, a bezártság megbolondított, de kibírtam/kibírtuk és ezután már csak jobb lehet! :) 

Remélem neked/nektek is jól telt az áprilisod és olvasásban, élményben bővelkedő hónapot zártál! 

Köszönöm, hogy itt voltál, várlak a következő bejegyzésemnél is! ❤️
//Ha érdekelnek a tartalmaim nagyon örülnék neki, ha rendszeres olvasóm-má válnál; és ha van valami gondolatod, véleményed a témával kapcsolatban ne tartsd magadban, oszd meg velünk a megjegyzésekben! ^^//
Mindenkinek további szép napot kívánok! 
Lilla


Megjegyzések

Legolvasottabbak

Leiner Laura: IOV - trilógia

Nyári Mit olvassak?

1 út - 20 könyv Te melyikeket választanád?