Az eltűnésem oka + egy book tag

Helo World, I'm here (again)!
Elég rég volt már bejegyzés a blogomon...Nagyon sok időmet elveszi/kitölti a suli, a rengeteg tanulás és az ez évi hajsza. Már most várom a nyári szünetet, de sajnos még messze van. 
Mint elég sok ideje az olvasásra is, a blogomra is kevesebb időm jutott. S mivel annyira zsúfoltak voltak a napjaim a Moly-t és a blogom sem néztem sűrűn, inkább minden szabad percemet az olvasásnak szenteltem. (ebből sem akadt olyan nagyon sok sajnálatos módon) 
Szóval igen, választanom kellett: Vagy folytatom életemet a közösségi médiákon, nézem a molyt és tartom a kapcsolatot sok számomra kedves taggal és vezetem tovább a blogot vagy tanulok s mikor időm engedi olvasok... Jobban belegondolva, mivel ez egy könyves blog (nagyrészt ;)), új könyvek, olvasások is szükségesek ahhoz, hogy fenn tudjam tartani és, hogy érdekes tartalmakat tudjak készíteni Nektek, akik olvastok és itt vagytok a blogomon. Hiába próbálom azt mondani, inkább a blogomat írtam volna, van összefüggés köztük, szóval valamelyiket engednem kellett. 
De az őszintét megvallva, nem is volt nagyon kedvem írni ide vagy posztolni molyra. Jó érzés volt, hogy nem függök a közösségi médiától, és ugyan szégyenkeztem a miatt, hogy biztos, hogy valaki meg várja az életjelet, vagy valami olyasmit, hogy  "élek még hahó". Úgy gondoltam, aki keresni akar úgyis ír megjegyzést itt a blogon (arról kapok ugyanis e-mailt ;)) vagy felhív, vagy beszervez egy találkát és hasonlók. Teljesen meghatódtam viszont, mikor láttam, hogy volt, aki még az alatt, hogy eltűntem, hívott ki tag-ekre és írt nekem. Nagyon jólesett, hogy mégsem csak egy porszem vagyok ebben a nagy világban, van, aki azért gondol rám a a közösségi haverjaim, barátaim közül is. ❤❤❤❤
Nem ígérem, hogy visszatérek, mert ez az év nagyon kemény lesz szerintem mindannyiónk számára, valamilyen okból biztos. 
Most viszont hoztam egy tag-et, amire az alább felhasználónevet felsorolt drágák hívtak ki még jó rég.
Ez pedig a Back to School Book Tag, ami most is tökéletes, hisz' belehalok a sok órába, háziba (főleg maszkban..de nem panaszkodunk, ez egy könyves bejegyzés) és a többi. 



 Back to School Book Tag -
kihívott rá @M_Kincső , @Zivih, 
 Zyta16 ,  subkleez EmeseGx (Moly.hu-n) 



1. Radír – Egy könyv, amit kitörölnél az emlékezetedből
Nincs ilyen könyvem, mindegyiket jó volt valamiért olvasni. Nem törölnék ki egyet sem. 

2. Füzet – Egy naplószerű könyv, ami valamiért megragadta a figyelmedet
Hmm. Annak idején a Szent Johanna Gimi nagyon megtetszett a naplós stílusával és tetszett is. 

3. Fizikatankönyv – Egy tudományos könyv, ami tetszett
A Mi micsoda sorozatból volt indiános és kémiai kísérletezgetős könyvünk a tesómmal. Nagyon szerettük.

4. Nyelvóra – Egy könyv, amit nem magyarul olvastál
Szerencsére sok ilyen van. :) Most a Girl online-t olvasom angolul (meg a The mysterious island-ot, a Harry Potter and the Philosopher's stone-t és a The one and only Ivan 😂mikor melyikhez van kedvem :))

5. Ünneplőruha – Egy könyv, aminek lenyűgöző a borítója
Egy kevésbé ismert műnek, a Drága édesanyám c.nek gyönyörű borítója van.

6. Házi feladat – Az első könyv a várólistádról, ami eszedbe jut
Nap nap után. :P

7. Évnyitó – Egy könyv, amit egy eseménynek köszönhetően fedeztél fel
Az imádott Rumini kapitányomat a Könyvhéten kaptam még nagyon sok évvel ezelőtt. Az volt az első, hogy hallottam egyáltalán az eseményről.^^

8. Őszi szünet – Egy könyv, amit már alig vársz, hogy elolvasd
Papp Dóra: Tükörlelkek 2.

9. Osztálytársak – Egy könyv, amelyről egy barátodtól hallottál
Natalie Somers: Lányok regénye című könyvét a barátnőm olvasta előbb (ugyancsak régi sztori :')), nagyon  megtetszett és azóta már kétszer is elolvastam.

10. Sticky notes – Egy sorozat, amelyre felhívnád az emberek figyelmét
Ez a Mesék földjén, ami az egyik kedvenc sorozatom, de nem ismerik túl sokan.

Nektek mik lennétek a válaszaitok? Kitöltöttétek már? Ha nem mire vártok még?!😂💕, mehet is a megjegyzésekbe! =))
.................................................................................................................................................................
Ti hogy bírjátok a sulit? Ha nem jártok már suliba, akkor csak úgy általánosságban kérdem: Hogy megy az élet? :P

Remélem hamarosan újra fogok tudni rendesen tartalmakat gyártani a blogra! :) 
Addig is további szép napokat kívánok nektek! 
Lilla

Megjegyzések

Megjegyzés küldése

❤️

Legolvasottabbak

Leiner Laura: IOV - trilógia

Nyári Mit olvassak?

1 út - 20 könyv Te melyikeket választanád?