A fiúknak, akiket valaha szerettem ❤


Barátnőm ajánlására a kezdtem el a könyvet. (pontosabban annyiszor mondták, hogy olvassam már el, hogy végül belevágtam :D)
És szerintem nagyon jól tettem, jól szórakoztam az alatt a három nap alatt, amíg befejeztem. A hangulata és az alaptörténet nagyon jó volt, azonban azt hittem kicsit többet fog kihozni a 'valaki elküldte a szerelmesleveleimet a kék kalapdobozból' sztoriból, ami egyébként nagyon ötletes, kíváncsi voltam mi jön ki belőle. Bár a stílusához és a hangulatához hasonló volt a történet a szerelmi szál is, mégis valami másra számítottam, mikor a kezembe vettem a könyvet.
Nem érzem azt, hogy egy különösebb irodalmi mű vagy egy elgondolkodtató, komoly vagy mondanivalóval bíró regény lenne, élveztem és nagyon jól szórakoztam olvasás közben.
Jenny egy jó főszereplő, kedves, lelkiismeretes és aranyos, a legaranyosabb mégis a Song lányok kapcsolata volt, ha a csajokat nézzük. 
A történet is aranyos, gördülékeny, a rövid (max 20 - 25 oldalas) fejezetek miatt pedig gyorsan lehet vele haladni, mert mindig olvastam még egy fejezetet sunyiban. Ez addig ment, amíg el nem fogytak a fejezetek...,amit nem bánok, mert szerencsére van második rész; nem izgat különösebben a történet folytatása, azonban a könyv hangulata olyna jó volt, hogy szívesen eltöltenék még vele 1-2 napot.
Aranyos volt, nyárra - vagy nem nyárra -, egy rövid, szórakoztató kis olvasásra tökéletes. :)


Remélem meghoztam a kedvedet a könyvhöz. :) 

Nekem tetszett, ajánlom Neked is!
További szép, könyvélményekben gazdag napot kívánok mindenkinek! 🙃❤️
Lilla

Megjegyzések

Legolvasottabbak

Leiner Laura: IOV - trilógia

Nyári Mit olvassak?

1 út - 20 könyv Te melyikeket választanád?