Januári összegzés - 2020


Kicsit késve, de meghoztam a januári összegzésemet.
Ebben a hónapban 6 könyvet olvastam el. Ezek közül egy decemberből csúszott át januárra. 
Ez A tél jegyesei volt. A tél jegyesei értékelés
Ezen kívül elolvastam még 
✔️Kerstin Giertől Az álmok második könyvét Értékelés itt
✔️Matt Haigtől Az igazmondó glimpit (újra) *-*,
✔️Leiner Laurától az Emlékezz rámot Értékelés itt
✔️Sharon Siamontól Az idegen musztángot és
✔️Kilingtől a MowgliEhhez kapcsolódó bejegyzés itt
+ még január elején elkezdtem ezt Czifferszky Istvántól A ​sete bárány és a kuvasz c. könyvet , viszont nem nagyon olvastam, csak az 1 történetet fejztem eddig be. 

A januárom egész jól telt, ráadásul nem vettem sok könyvet se, összesen 3 könyv került csak hozzám a hónapban. 


Szerintem jó hónapot zártam. :)

Köszönöm, hogy itt voltál, további szép napot neked! ^^
Lilla

Megjegyzések

Legolvasottabbak

Leiner Laura: IOV - trilógia

Nyári Mit olvassak?

1 út - 20 könyv Te melyikeket választanád?