A tél jegyesei

Christelle Dabos: A tél jegyesei 


Történet egy felejthetetlen hősnőről egy részletgazdag és izgalmas világban, tele cselszövéssel és meglepetéssel. 





Ez a történet egyszerűen brilliáns volt. 
Mindenre számítottam, csak erre nem! 
Amikor belekezdtem a könyvbe egy kedves, naiv, bájos világ fogadott, de aztán, miután történetünkben elértünk a Sarkra egy érdekes, kiszámíthatatlan és veszéllyekkel teli vidékre érkeztünk…és nem csak a helyszín, a szereplők is megváltoztak, előbukkantak a rejtett kis titkok és az emberek igazi arca is.

Ez egy nagyon jól felépített történet volt (akár egy kósza mondatnak is nagy jelentősége lett a történet végén) . Ophélie egy nagyon szerethető karakter, már az elején megkedveltem. A történet lassú folyású volt, mégis végig fenntartotta az érdeklődésemet, az az 580 oldal nagyon gyorsan elrepült. Tetszett az is, hogy bár Ophélie és Roseline elment Animáról, az ottaniak sem mentek feledésbe, az írónő még oda is rakott egy kis csavart a történetbe. Jó volt, élveztem. :) Bár Thorn viselkedését nem mindig értettem és legtöbbször ellenszenvesnek találtam, nagyon kíváncsi vagyok, hogy fog-e változni és, hogy mit hoz ki ebből a történetből az írónő. Christelle Dabosnak van tehetsége, az egyszer biztos! 
Ez nem csupán egy sablonos történet volt. Nagyon kíváncsi vagyok a folytatásra!

Molnár Zsófia előtt pedig emelem kalapom, tökéletes fordításban volt részem :)) 

Kolibri, Budapest, 2017
580 oldal · puhatáblás · ISBN: 9786155450365 · Fordította: Molnár Zsófia

Ha olvastad a könyvet, oszd meg velem a véleményedet...kíváncsi vagyok rá! :)


Megjegyzések

Legolvasottabbak

Leiner Laura: IOV - trilógia

Nyári Mit olvassak?

1 út - 20 könyv Te melyikeket választanád?