❤heartstopper❤

 A kötetként 2019-ben , de webtoonon már korábban megjelent könyvsorozattal én tavaly (2021-ben) ismerkedtem meg közelebbről, amikoris egyhuzamban végigolvastam mind a 4 kötetet az oldalon. 


Akkor nem gondoltam, hogy különösebb szerepet játszana majd az életemben: egy fluffy, kellemes egyolvasós kalandként gondoltam rá. Aztán mégis, mikor kiderült, hogy van Netflixes sorozat és egy booktuber által megnéztem az első 2 epizódot - egy reakcióvideó formájában - tudtam, hogy nekem ezt meg kell néznem. Kivételesen egy olyan műnek tűnt, amit végre nem rontottak el a megfilmesítés alatt. 

Megtartották benne a rajzbeliséget, a kis figurák és animációk nagyon illettek az egyébként élőszereplős sorozatba. Teljesen visszaadták a képregények hangulatát. A szereplőválasztás is nagyon jól sikerült véleményem szerint. Imádom Nick és Charlie szereposztását, nagyon eltalálták őket. De a többiekkel se nyúltak különösebben mellé (talán Tori nekem nem jött át annyira, mint a képregényekben, de rajta kívül fenomenális volt). Ami a legjobban tetszett a 2 főszereplő szereposztásán kívül az a rajztanár figurája: tökéletesen el lett találva az a segítőkész, empatikus/együttérző tanár, aki remélhetőleg minden iskolában megtalálható. Örülök, hogy ekkora szerepet kapott és még az ő életéről is tudtunk meg dolgokat. 



A sorozat egymástól eltérő, hangulatingadozásos érzéseket váltott ki belőlem, de a legtöbbször jelen lévő (vagyis inkább az egészet végigkísérő) érzés az az aranyosság, az a kellemes, tavaszias fangörcs érzés volt, amit egyszerűen imádok és nagyon örülök, hogy újra átélhettem. Nem gondoltam volna, hogy pont ez a sorozat fogja ezt újra kihozni belőlem, de nem is örülhetnék ennek jobban. 

A színészek alakításáról még annyit, hogy tényleg nagyon jól játszották a szerepüket, nem is értem miért nem találkoztam még velük más filmekben, tökéletesen alakítottak. 

Alig várom, hogy kijöjjön mind a 4 évad. *.*


Lilla


Megjegyzések

Legolvasottabbak

Leiner Laura: IOV - trilógia

Nyári Mit olvassak?

1 út - 20 könyv Te melyikeket választanád?