Év végi összegzés - 2021

 2021-es évértékelés/összegzés olvasmányok terén


Elolvasott könyvek száma: 80 (+még nem befejezett fél)

Elolvasott oldalak száma: 22846 oldal

Beszerzett könyvek száma: 44

a statisztikák táblázat formájában





Top5 (+1) könyv 

Sarah Dessen: Figyelj rám!

Suzanne Collins: The Hunger Games

Kristen Ciccarelli: Az utolsó Namsara

Bálint Ágnes: A szeleburdi család

Jessica Townsend: Nevermoor

+1 A.A.Milne: Winnie-the-Pooh  (de ez is nagyon tetszett: Mónica Gutiérrez: A Holdsugár Könyvesbolt rejtélyei)

2021-es könyvbeszerzések



2020 év végén megfogadottak közül:
Megpróbálok tényleg figyelni arra, hogy ne vegyek sok könyvet (max, 12!), mérlegelem, hogy melyiket érdemes beszerezni, melyiket nem stb.stb,: ✅ Ha úgy nézzük sikerült, mert mérlegeltem szinte az összes vásárlás előtt és csak 5 könyvet bántam meg (azok is zsákbamacskások, szóval nem tehetek róla, hogy nem olyan jött, ami nem nekem való) Nem kerültem bele fölvásárlási lázba és olyan könyvekkel gazdagodtam, amikre büszke vagyok szóval attól függetlenül hogy mennyiségben több lett, büszke vagyok erre.
Elolvasok min. 5 könyvet angolul. : 18 (!!) angol nyelvű könyvet és/vagy graphic novelt fejeztem be az évben, ez talán a legnagyobb büszkeségem a 2021-es olvasási évemből. 😊✅
Növelem a saját könyveim olvasottságának %-át (60-80% a cél): ✅
Sikerült a növelés és nem is nagyon ingadozott, ennek örülök. 56% a saját könyveim olvasottsága 2021 végére.
Olvasok klasszikusokat, szép irodalmat és elolvasom a kötelezőket, amiket ebben az évben nem olvastam még el: ✅❌
Ez sikerült is és nem is. Olvastam klasszikusokat, de csak 7 darabot és ezek ugye szépirodalmi regények voltak, szóval ez ha úgy nézzük sikerült, viszont az akkor még nem elolvasott kötelezőket sajnos nem pótoltam be ebben az évben. Viszont az ez évi kötelező olvasmányaimat elolvastam egytől egyig a 7-ből ez 4 darabot jelent (1et 2x is olvasva). 

Az új évi fogadalmaimban a pontokhoz hozott dolgok nem sikerültek, viszont a terveim 
(min. 5 angol nyelvű könyv, 70 olvasás, 20.000 oldal) igen =)

https://moly.hu/karcok/1560089 


A jövőre vonatkozó fogadalmaim (könyvek terén):  
  • 70 könyv és 20 000 oldal elolvasása
  • 8 angol nyelvű könyv elolvasása
  • Saját könyvek olvasottsága 60-70%-ra növelése (vagyis inkább a mostani olvasatlan könyveim elolvasása _95 db_)
  • Megfontolt könyvvásárlás
  • min. 5 mű elolvasása magyar szerzőtől
  • egy német nyelvű regény (ezt csak így álmodozásként, mert nem hiszem, hogy sikerülni fog😂😏)


Boldog új évet kívánok mindenkinek! 🍀😇💙🐷


Lilla








Megjegyzések

Legolvasottabbak

Leiner Laura: IOV - trilógia

Nyári Mit olvassak?

1 út - 20 könyv Te melyikeket választanád?