Fél évi összegzés - 2021

Nos, eléggé elrepült az idő 2020 decembere óta...
Különböző okok miatt nem írtam bejegyzést ebben a fél évben. Viszont úgy gondoltam, hogy azért a 2021-es fél évet jó lenne összegezni, attól függetlenül, hogy konkrétan eltűntem a platformról és nem nagyon nézegettem/írogattam ide. 


a 2021-es félévi összegzőt július elseji adatokkal szerettem volna kitölteni először, viszont ez elmaradt, szóval a 06.22-én elkezdett adatokat is itt hagyom, de leírom a júliusi olvasmányaimat beleértve is, hogy hogyan telt ez a fél évem.

06.22.: Elolvasott könyvek száma: 31 db
Beszerzett könyvek száma: 20 db
Elolvasott oldalak száma:  oldal

Elolvasott könyvek száma: 44
Beszerzett könyvek száma: 26 
Elolvasott oldalak száma: 11817 oldal

Félévi Top Hármas: 
💖A.A.Milne: Winnie-the-Pooh
💖Sarah Dessen: Figyelj rám!
💖
Kristen Ciccarelli: AZ utolsó Namsara

+1: Jessica Townsend: Nevermoor

újraolvasások száma: 3
mindegyik régi gyerekkori kedvenc 
Ebben az évben inkább a magánkönyvtáram olvasatlan könyveinek csökkentése a cél, szóval inkább új könyveket olvastam, nem is tervezek többet újraolvasni az évben 1-2nél. 

2021-ban szerzett könyvek olvasottsága: 5% (5/26)

10 félbehagyott könyv

Saját könyvek olvasottsága most: 53% 
Nagyon örülök neki, mert lett azért pár új könyvem, mégis sikerült 50 fölött tartani a mérőt. (nagyrészt azzal, hogy a 2019es és 20as olvasatlanokat olvastam ebben a fél évben)


Filmélmények: 
Ezek azok, amik megmaradtak és nagyon tetszettek:
- Gilmore Girls (a 4. évadnál tartok most) 😍
- Kungfu Panda 2 (nem gondoltam volna, hogy ilyen jó lesz)  👌

Élmények terén most nagyon sokban volt részem a suli utolsó napjaiban is és a nyáron is. Örülök, hogy ennyi élményt sikerült szereznem. 😊

Megjegyzések

Legolvasottabbak

Leiner Laura: IOV - trilógia

Nyári Mit olvassak?

1 út - 20 könyv Te melyikeket választanád?